• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 9 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190286
+
-

با مردم/بزرگراه تهران -ساوه تاریک، پردست‌انداز و غیرایمن است

بزرگراه تهران- ساوه در تمام مسیر پر از دست‌انداز است. همین دست اندازها رانندگی در سرعت بالای 80کیلومتر در ساعت را بسیار غیرایمن می‌کند درحالی‌که ماشین‌های بسیار سنگین نیز از این مسیر تردد می‌کنند. با نزدیک شدن به تاریکی هوا وضعیت بدتر می‌شود زیرا در کل طول مسیر این بزرگراه حتی یک لامپ روشن نیست. تقاضا می‌شود با دریافت عوارض از مسافران حداقل‌های ایمنی در این جاده ارائه شود.
محمودی از تهران

مهار تورم در مهار حقوق کارگران نیست
وضعیت گرانی‌ها و تورم به حدی است که خانواده‌ای کارگری قادر به تامین حداقل‌ها هم نیستند. متأسفانه افزایش ناچیز اعمال شده در حقوق‌ها گره‌ای از امور این قشر باز نمی‌کند. تقاضا این است که مسئولان برای اصلاح حقوق کارگران و حفظ حداکثری نیروی کار کشور اقدام کنند و از آسیب‌های جدی به خانواده‌ها و جامعه جلوگیری نمایند.
سلیمی از کرمان

نظارت بر قیمت‌ها در پایانه‌های مسافری ضروری است
قیمت برخی اقلام در پایانه‌های مسافری اعم از اتوبوس، قطار و هواپیما بسیار گران است و هیچ نظارتی بر آنها صورت نمی‌گیرد. سه عدد نوشیدنی معمولی در بوفه ترانزیت ترمینال 4فرودگاه مهرآباد 297هزار تومان شد و چون با همراهانم رودربایستی داشتم نتوانستم آنها را پس بدهم. واقعا ‌عدم‌نظارت تعزیرات بر فروش در پایانه‌های مسافری هیچ توجیهی ندارد.
بحرینی از تهران

پیامک
اجرای رتبه‌بندی معلمان بسیار ناعادلانه است

رتبه‌بندی معلمان اگر براساس عدالت و اصول انجام می‌گرفت می‌توانست بسیار مطلوب باشد ولی متأسفانه این سازو کار فعلی معیوب است و به‌دلیل ارائه مدارک غیرمستند و جعلی باید از ادامه آن جلوگیری کرد. جا دارد مسئولان جسور و توانمند جلوی ادامه این روند را بگیرند و روالی آبرومند برای رتبه‌بندی معلمان تدبیر کنند.
خیامی از خوانسار

نظافت و تعمیر سطل‌های مکانیزه اسکندری جنوبی ضروری است
از مسئولان شهری تقاضا می‌شود نسبت به تعمیر و نظافت چرخ‌های سطل‌های زباله مکانیزه واقع در منطقه۱۱ ناحیه۳ به آدرس خیابان امام خمینی خیابان اسکندری جنوبی کوچه شهید نوش‌آبادی نبش کوچه فرحی پور اقدام نمایند.
قره داغی از تهران

سرعتگیر غیراصولی در شیخانبر جمع شود
اسفند‌ماه سال گذشته با مصوبه شورای ترافیک شهر لاهیجان یک سرعتگیر در جاده لنگرود به لاهیجان در منطقه شیخانبر نصب شد که هم در جای نامناسبی نصب شده و هم غیراستاندارد است. نصب این سرعتگیر پس از آنکه تصادفات منجر به فوت عابرینی که به‌جای تردد از پل عابر پیاده ترجیح می‌دادند از وسط خیابان عبور کنند، مصوب شد اما واقعیت این است که نبود علائم هشدار‌دهنده قبل از سرعتگیر منجر به تصادفات خسارتی بسیاری در شیخانبر شده و مسئولان به جای رفع مشکل، مسئله جدیدی ایجاد کرده‌اند که خود می‌تواند عامل مخاطرات بیشتر باشد.
ابریشمچی از لنگرود

پیام
تأخیرهای طولانی در پروازها کلافه‌کننده شده است

متأسفانه تأخیر در پروازهای مختلف خطوط هوایی تبدیل به امری معمول شده است درحالی‌که هیچ خط پروازی هم خود را موظف به توضیح یا عذرخواهی از مسافران در این خصوص نمی‌داند بر عکس با برخوردهای ‌‌نسنجیده مردم را خسته و رنجیده خاطر می‌کنند. از دلایل این تأخیرها هم خرابی موتور و حمل ویلچر به داخل هواپیما و قطعی اینترنت است. آیا 40دقیقه زمان نیاز است تا یک توانخواه عزیز با ویلچرش به هواپیما منتقل شود؟ واقعا چه زمانی این وضعیت بهبود می‌یابد؟
قشمی از تهران

سیستم دفع فاضلاب شهر رشت نیازمند زیرساخت و ساماندهی است
شهر رشت که از آن به‌عنوان کلانشهر یاد می‌شود زیرساخت سیستم فاضلاب ندارد و حتی در ساختمان‌های مدرن این شهر مشکل دفع فاضلاب وجود دارد. آیا رواست در شهری با جمعیت چند میلیونی و عنوان دهان پرکن کلانشهر هنوز بوی تعفن جوی‌های آب در گوشه و کنار شهر به استشمام برسد؟
اخوان از رشت

بی‌استفاده ماندن تلویزیون‌های شهری
مدت‌هاست تلویزیون‌های شهر بی‌استفاده مانده و هیچ تبلیغ و نوشته‌ای در آنها دیده نمی‌شود درحالی‌که برای ساخت و راه‌اندازی این تلویزیون‌های عظیم در زمان خودش هزینه‌های بسیاری توسط مدیریت شهری صورت گرفته است. بی‌استفاده ماندن این تلویزیون‌ها مصداق اسراف و حیف و میل یک دارایی عمومی است و جا دارد شهرداری‌ها از ظرفیت بزرگ این ابزارها در امور فرهنگی و هنری استفاده کنند.
امین از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید