• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 24 بهمن 1401
کد مطلب : 185454
+
-

نظر شهروندان در تماس با همشهری

 برخی از آنچه شهروندان دیروز در تماس با همشهری اعلام کردند را در زیر می‌خوانید.

مجید جوکار: در جنوب تهران و حوالی محدوده پل آهنگ و خیابان 17 شهریور به‌دلیل افزایش تردد خودروها ترافیک نیمه‌سنگینی مشاهده شد و این ترافیک در میدان امام خمینی(ره) کاهش یافت.

علیرضا نجفی: در حد فاصل میدان امام خمینی(ره) تا پل کریم‌خان زند به‌دلیل بارش سنگین برف، میدان دید راننده‌ها کاهش یافت، به همین دلیل رانندگان با سرعت کمتری رانندگی می‌کردند و این مسئله نیز موجب شد تا در برخی تقاطع‌ها ترافیک - هر چند روان- شکل بگیرد.

شهروند ساکن ولنجک: پیاده‌روهای محدوده ولنجک و بخش شمالی شهر خیلی مناسب پاکسازی نشده بودند. درحالی که بیشتر خودروسواران گلایه‌های خودشان را انتقال می‌دهند اما کمتر کسی به عابران پیاده‌ توجه می‌کند؛ چراکه با بارش برف، در بسیاری از مناطق شمالی شهر، احتمال سُر خوردن پیاده‌ها و آسیب‌دیدن‌شان وجود دارد.

امیرحسین واعظی: من هربار که برف می‌آید، سعی می‌کنم جلوی ساختمان خودمان را پاکسازی کنم. مجتمع 10واحدی کناری ما، سرایدار دارد و او همیشه محوطه جلوی ساختمان را پاکسازی می‌کند.‌ای‌کاش تمامی شهروندان هم این کار را انجام دهند. چندسالی در 3شهر مختلف آلمان ساکن بودم. آنجا هر موقع که برف می‌آمد، ساکنان ساختمان‌ها به نوعی موظف بودند پیاده‌روی جلوی ساختمان خود را پارو کنند و نمک بپاشند. چنانچه عابری به‌خاطر پارو نکردن برف و یخ‌زدن پیاده‌رو جلوی ساختمانی سُر می‌خورد و آسیب می‌دید، می‌توانست شکایت کند و خسارت بگیرد.

 مهرناز ابوالمعصومی: دیروز واقعا اغلب مسیرها باز بودند. راهی که همیشه 50دقیقه تا یک‌ساعت طول می‌کشید از سمت وردآورد تا پارک‌وی بیایم را با ماشین شخصی‌ام 20دقیقه‌ای آمدم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید