• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 19 دی 1401
کد مطلب : 182263
+
-

بردهای اقتصادی

آلگری در یوونتوس جراحی اقتصادی را با موفقیت انجام داده است

بردهای اقتصادی

در نخستین مسابقه پس از درگذشت غم‌انگیز جانلوکا ویالی، تیم سابق او یعنی یوونتوس به یک برد اقتصادی دیگر دست یافت و یک بر صفر اودینزه را برد. پیش از بازی یووه مقابل اودینزه که پدیده این فصل لیگ است، مراسم عزاداری و یادبود ویالی در ورزشگاه برگزار شد. یوونتوس در واقع در این مسابقه عزادار 2اسطوره خود بود؛ اولی جانلوکا ویالی که آخرین کاپیتانی بود که جام قهرمانی اروپا را برای یووه بالای سر برد و ارنستو کاستانو، کاپیتان سال‌های دورتر یوونتوس که او هم به‌تازگی درگذشته است.
در آستانه بازی حساس 4روز دیگر یوونتوس مقابل ناپولی، این برد خیلی اهمیت داشت. این هشتمین برد متوالی و هشتمین کلین‌شیت پیاپی برای یوونتوس در سری آ بود و این تیم را تا رده سوم بالا آورد. آلگری حتی در بازی‌های دوستانه هم مقابل تیم‌های ضعیف دفاع می‌کند و با یک گل برنده می‌شود. او مالکیت توپ را هم دوست ندارد. یوونتوس در ۱۷بازی نخست خود در فصل جاری سری‌آ، ۱۲بار کلین‌شیت داشته که 8تای آن در بازی‌های اخیر بوده. تنها کالیاری در فصل 67-1966 با ۱۳ کلین‌شیت در ۱۷بازی نخست، عملکرد بهتری نسبت به یووه داشته است. این عملکرد دفاعی در حالی است که بونوچی چند وقتی است غایب و مصدوم است. او از اواسط دسامبر التهاب تاندون دارد و به بازی با ناپولی هم احتمالا نمی‌رسد. در غیاب کاپیتان، ترکیب دفاع 3‌نفره گلیسون برمر، دنیلو و الکس ساندرو جواب داده و فدریکو گاتی هم کمی بازی می‌کند. دنیلو در بازی با اودینزه برای دومین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.
   با برد در بازی بعدی آلگری به رکورد 9برد پیاپی در لیگ می‌رسد که بهترین رکورد خودش در مارس سال 2018است.
   یوونتوس خوب دفاع می‌کند و اگر شد، گل هم می‌زند. کوستیچ و ولاهوویچ با زدن 3گل از روی ضربه آزاد بهترین عملکرد را در سری ‌آ دارند و این نشان می‌دهد تاکتیک آلگری استفاده از ضربه‌های ایستگاهی و شروع مسابقه است.
   این تیم از دقیقه 85به بعد 6گل به ثمر رسانده که این بهترین رکورد بین همه تیم‌های لیگ است.
   با درنظر گرفتن رده‌بندی بازی‌های لیگ در نیمه‌های دوم، یوونتوس با 38امتیاز در صدر جدول قرار می‌گیرد. این در حالی است که یووه کلا 37امتیاز در لیگ گرفته و اگر لیگ فقط نیمه دوم داشت امتیازات این تیم 38 می‌شد و یووه در صدر قرار می‌گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید