• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 6 خرداد 1397
کد مطلب : 17906
+
-

پانادیچ: مگر کورتوآ یا دخه‌آ گل نمی‌خورند؟

پانادیچ: مگر کورتوآ یا دخه‌آ گل نمی‌خورند؟

حمید‌رضا علی‌پور| در شرایطی که تیم‌ملی در اردوی آماده‌سازی ترکیه به سر می‌برد و به‌زودی باید خودش را برای جام‌جهانی آماده کند از حالا گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب دروازه‌بان اول تیم‌ملی به اوج خودش رسیده است. این در حالی است که در ماه‌های گذشته علیرضا بیرانوند به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم‌ملی بود اما دریافت چند گل در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا حالا صحبت از رشید مظاهری و حتی امیر عابدزاده در درون دروازه تیم‌ملی در جام‌جهانی به‌گوش برسد. با این حال ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس همچنان به بیرانوند اعتماد دارد و مطمئن است که این دروازه‌بان در جام‌جهانی خواهد درخشید. با پانادیچ درخصوص شرایط مختلف پرسپولیس و بیرانوند گفت‌وگو کرده‌ایم.
   پرسپولیس با شکست الجزیره امارات توانست به جمع 8تیم آسیا صعود کند.
باور کنید به چیزی که می‌گویم اعتقاد قلبی دارم. ما در بازی برابر الجزیره از هر نظر از این تیم قدرتمند‌تر بودیم اما این تیم می‌خواست به هر شکلی که شده از این بازی صعود کند. پس دست به کارهایی زد که من در زندگی خودم ندیده بودم اما ما در این بازی کاملا خدا را نزدیک خودمان حس کردیم و باعث شد در دقایق پایانی به گل برسیم.
   پرسپولیس این فصل را کاملا رویایی به‌پایان رساند.
واقعا همه چیز عالی بود ما در این فصل به هر چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و واقعا رویایی بود ما به دو قهرمانی لیگ و سوپر جام رسیدیم و به‌جمع 8تیم رسیدیم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم.
   عملکرد بیرانوند را این فصل چطور دیدید؟
بیرانوند مثل همیشه عالی بود. او یک دروازه‌بان در کلاس جهانی است و امسال هم مانند سال‌های گذشته نشان داد که چه کیفیتی دارد و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت.
   اما گل‌های خورده بیرانوند انتقادات زیادی را از او به‌دنبال داشت.
من دلیل این انتقادات را نمی‌فهمم. دروازه‌بان باید از دروازه خود حفاظت کند اما این به این معنی نیست که نباید اصلا گل بخورد مگر کورتوآ یا دخیا هرگز گل نمی‌خورند که باید این انتظار را از بیرانوند داشت.
   با این انتقادات می‌گویند که بیرانوند نباید درون دروازه تیم‌ملی در جام‌جهانی باشد.
من این حرف‌ها را متوجه نمی‌شوم اما فقط این را می‌توانم بگویم که من به بیرانوند اعتماد دارم و به‌نظر کی‌روش هم باید به بیرانوند در جام‌جهانی اعتماد کند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :