• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 6 خرداد 1397
کد مطلب : 17759
+
-

ریزنویس

سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: بررسی آمارهای پلیس راهور در پایتخت نشان می‌دهد که با اقدامات انجام شده، برخورد با تخلف عبور غیرمجاز از خطوط ویژه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته حدودا 30درصد کاهش داشته است. (ایسنا)

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران: میزان ریالی تخلفات در پروژه مال‌های تهران بسیار زیاد است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود. تعدادی از پرونده‌های تخلفات صورت گرفته در مجتمع‌های تجاری و مال‌ها به کمیسیون ماده100 رفته است که به‌زودی گزارش تخلفات صورت‌گرفته برای افکار عمومی منتشر خواهد شد. (فارس)

هادی زبده، شهردار منطقه16 تهران: براساس مذاکراتی که با مدیران راه‌آهن داشته‌ایم، قرار است پروژه انتقال ترمینال جنوب به ضلع شرقی راه‌آهن را کلید بزنیم. (همشهری)

  ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران: تمامی اطلاعات مدیران شهرداری به‌زودی روی سایت گذاشته می‌شود، حتی افراد سفارش شده را هم اعلام خواهیم کرد. اعلام می‌کنیم که یک مدیر کی، از کجا و به چه طریقی وارد شهرداری تهران شده است و این کار در راستای شفاف‌سازی صورت می‌گیرد. (فارس)
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :