• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 15 آبان 1401
کد مطلب : 176213
+
-

حمایت پدافند هوایی ارتش از نخبگان علمی

پدافند هوایی ارتش از ظرفیت نخبگان علمی در حوزه‌های مختلف علوم پدافندی حمایت می‌کند. امیر سرتیپ دوم صمد آقامحمدی، رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی در دیدار با سربازان نخبه مرکز آموزشی 01نیروی زمینی گفت: «نخبگان علمی که در راستای افزایش آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی پدافند هوایی ارتش طرح‌های مختلفی ارائه کنند، از جایگاه مطلوب و ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. آنها با خلاقیت، ایده و طرح‌های ویژه می‌توانند در سربلندی کشورمان در عرصه بین‌المللی گام‌های مثبت و مطلوبی بردارند.»
او در ادامه افزود: «افزایش توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه‌ها بخشی از راهبرد کلان کشورمان است. این راهبردها باید با مشارکت و انسجام ملی تمامی اقشار و گروه‌ها در راستای ایجاد امنیت و آرامش خاطر هموطنانمان بیش از پیش تقویت شود تا نظاره‌گر درخشش هرچه بیشتر کشور عزیزمان در دنیا باشیم.» به‌گفته امیرسرتیپ آقامحمدی در حوزه انجام تحقیقات علمی و افزایش توانمندی‌ها در عرصه علوم فنی از قبیل الکترونیک، مخابرات، کوانتوم، شیمی، لیزر، سایبر الکترونیک وغیره همه توان خود را به‌کار گرفته‌ایم چرا که امنیت با هیچ‌چیز قابل قیاس و معامله نیست.
او در پایان خاطرنشان کرد: «گزیده‌ای از توانمندی‌ها و دستاوردهای مطالعاتی، علمی، پژوهشی و تجهیزات بومی نیروی پدافند هوایی ارتش به‌منظور آشنایی سربازان وظیفه نخبه کشور با هدف تبیین نقش اثرگذار پدافند هوایی در تأمین امنیت آسمان ایران برای بازدید سربازان وظیفه نخبه در مرکز آموزش۰۱ ارتش به نمایش گذاشته شده است.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید