• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 3 خرداد 1397
کد مطلب : 17442
+
-

احمدرضا عابدزاده

اعلام فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال از طرف  «کارلوس کی‌روش» برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، حرف و حدیث زیادی به همراه داشت. اما در بین این اسامی نام کسی هم بود که با دیدن اسمش در اولین لحظه قوت قلبی در دل‌های‌مان جان گرفت و یاد روزهای طلایی فوتبال در اواخر دهه 90 میلادی افتادیم. نام «امیر عابدزاده» پسر عقاب آسیا.



 سرمربی تیم ملی فوتبال، امیر عابدزاده را که مانند پدرش احمدرضا عابدزاده گلر است و حالا در یکی از تیم‌های باشگاهی کشور پرتغال توپ می‌زند در لیست نهایی جام جهانی قرار داده است. برای همین «احمدرضا عابدزاده» یکی از کاندیداهای چهره خوشحال این هفته ماست که پسرش پا جای پای او گذاشته است و می‌خواهد مثل عقاب آسیا باشد.

مسیح و آرش



هرچند آغاز کارشان در سال 92 بود، اما از سال‌های 95، 96 و تا اینجای 97، سه سالی  می‌شود که اتفاق‌های خوب و تازه‌ای برای این گروه موسیقی که به نام دو برادر است، افتاده‌است.  «مسیح عدل پرور» و «آرش عدل پرور»،  ابتدا در سال 95 بعد از سه سال فعالیت غیرمجاز موفق به کسب مجوز فعالیت از وزارت ارشاد شدند و در اسفندماه 96 با برگزاری اولین کنسرت‌شان  سال را به پایان رساندند. حالا موسیقی‌شان به بهانه تیتراژ برنامه «ماه عسل» به تلویزیون راه پیدا کرده و هرشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

مهران مدیری و دوستان



مهران مدیری، سیامک انصاری، پیمان قاسم‌خانی، مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله در یک قاب دیده شدند. دیدن این عکس و جمع شدن چهره‌های مطرح طنز در یک قاب خودش اتفاق عجیب و خوش‌حال‌کننده‌ای است. حضور پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری در کنار هم که نشان می‌دهد این دو با هم آشتی کرده‌اند هم خبر خوبی است. اما اتفاق خوشحال‌‌کننده‌تر این است که شنیده می‌شود این دورهمی  برای شروع کار تازه «مهران مدیری» است که «مرتضی میرباقری» معاون سیما،‌ در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی به آن اشاره کرده‌است. سریالی که قرار است در 90 قسمت و برای شبکه سوم سیما ساخته شود و طرح اولیه فیلمنامه آن را مدیری ارائه داده است.

سالار عقیلی



بیش از یک ماه پیش خبر اجرای یک قطعه موسیقی برای حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی منتشر شد؛ خبری که «سالار عقیلی» و «علیرضا قربانی» را خواننده این قطعه موسیقی معرفی می‌کرد. قرار بود این دو خواننده با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی به رهبری «شهرداد روحانی» قطعه‌ای را اجرا کنند.  بعد از مدت کوتاهی قربانی با انتشار نامه کوتاهی از خواندن این قطعه انصراف داد. سالار عقیلی برای خواندن این قطعه و اجرای باشکوه آن در تالار وحدت قطعا یکی از کاندیداهای «چهره خوشحال هفته» است که توانست در این هفته در مراسم بدرقه  بازیکنان تیم ملی برای رفتن به جام جهانی روسیه، همراه با ارکستر بزرگی به رهبری شهرداد روحانی این قطعه را اجرا کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید