• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 31 شهریور 1401
کد مطلب : 172321
+
-

کامیون سیمان 7خودرو را له کرد

تصادف یک دستگاه کامیون حمل سیمان با 7دستگاه خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی علاوه بر واردکردن خسارت به این خودروها 7مصدوم نیز بر جا گذاشت. به گزارش همشهری، این حادثه ظهر دیروز در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پیش از بزرگراه همت اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک دستگاه کامیون حمل سیمان که در حال حرکت در بزرگراه بود بنا به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و با 7دستگاه خودروی دیگر برخورد کرد.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۵۷ چهارشنبه یک مورد حادثه برخورد چندین دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اشرفی اصفهانی، محدوده پل همت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان از 3ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. او ادامه داد: در محل مشاهده شد که 7دستگاه خودرو ازجمله یک دستگاه پژو ۲۰۶، کوئیک، وانت و... تصادف کرده‌اند و یک دستگاه وانت نیز واژگون شده است. در این شرایط ضمن ایمن‌سازی‌ محل حادثه، 7نفر از حادثه‌دیدگان ازجمله 5خانم و 2آقا که مصدوم شده بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. از سوی دیگر مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز جزئیات بیشتری از این حادثه و وضعیت مصدومان را توضیح داد و گفت: تصادف بین چند دستگاه خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی اتفاق افتاده بود که با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس بلافاصله پس از آن تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند.
او ادامه داد: براساس اطلاعات اولیه یک کامیون حمل سیمان به دلایلی که باید از سوی کارشناسان مربوطه بررسی شود با 7دستگاه خودرو برخورد کرده بود. در این شرایط امدادگران یکی از مصدومان را که جراحات سطحی داشت در محل درمان کردند و 7نفر دیگر را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید