• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 13 مرداد 1401
کد مطلب : 167909
+
-

با مردم/بعضی از امداد‌خودروها از مشترکان را به مکانیکی‌های خاص هدایت می‌کنند

اشتراک یک‌ساله امداد خودرو را داریم و طبق قرارداد موظف به ارائه خدمات تعریف شده به‌مدت یک‌سال هستند. به تازگی بعضی تکنیسین‌های اعزامی امداد‌خودرو‌با تشخیص سطحی و اشتباه مشترکان را گمراه کرده و آدرس مغازه و تعمیرگاه به آنها می‌دهند. به‌عنوان نمونه درحالی‌که مشکل خودروی من بسیار ساده و در حد تعویض یک قطعه بسیار کوچک بود تکنیسین امداد‌خودرو اعلام خرابی کامپیوتر و چند قلم دیگر کرد و گفت خودروی خود را به جلوی مغازه من برسانید تا در آنجا رفع اشکال کنم! بعد از بی‌اعتمادی به وی خودم شخصا به تعمیرگاهی مراجعه کرده و مشکل خودرویم را با تعویض یک قطعه 180هزار تومانی پلاستیکی رفع کردند و خبری هم از مشکل کامپیوتر و... نبود. تکنیسین مذکور در پاسخ اعتراض ما گفت: بروید و 10بار شکایت کنید، ‌به هیچ جایی نخواهید رسید!
فاطمی از تهران 

آنتن ایرانسل در سایت چوبفروشان بسیار ضعیف است
آنتن ایرانسل در سایت چوبفروشان واقع در شهرک صنعتی خاوران در کیلومتر 15جاده خاوران در حد صفر است. درحالی‌که کاربران زیادی در این سایت و کل شهرک شاغلند که از ایرانسل استفاده می‌کنند.
سلیمی از تهران

پیامک
وام بانک‌ها به کارکنانشان محدود شود
یکی از بزرگ‌ترین رانت‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد، وام دادن بانک‌ها به کارکنان خودشان است. بانک‌ها سالانه بخشی از اعتبارات خود را به دادن وام به کارکنان خود اختصاص می‌دهند درحالی‌که مردم برای گرفتن یک وام کوچک باید سال‌ها دوندگی کنند و در نوبت بمانند! چه فرقی بین کارمند بانک با مردم غیرکارمند بانک است! چرا بسیاری از افراد به‌دنبال پارتی‌بازی و رابطه‌بازی هستند تا کارمند یک بانک شوند؟ آیا جز این است که از این توزیع رانت در بانک ها بهره‌مند شوند؟ جا دارد با محدود‌سازی‌ اعطای این وام‌ها عدالت اقتصادی بیشتر محقق شود.
سیدقوامی از تهران 

اینترنت در ایرانشهر متناوب از دسترس خارج می‌شود
مدت‌هاست اینترنت ایرانشهر دچار مشکل شده است و متناوب سرویس‌های اولیه از جمله گوگل در این شهر غیرقابل‌دسترس می‌شوند اما در زاهدان و زابل اینگونه نیست و سرعت نت هر‌چند ضعیف اما به بدی ایرانشهر نیست. لطفا به خواسته مردم ایرانشهر در این خصوص که افزایش سرعت اینترنت است، توجه شود.
میرلوحی از ایرانشهر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید