• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 31 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 161194
+
-

آماربازی

0.52
در بازی استقلال و آلومینیوم مجموع امید گل 2تیم به عدد یک نرسید تا ردوبدل نشدن گل در این مسابقه طبیعی به‌نظر برسد. در جدال 2مربی استقلالی، فرهاد مجیدی با آبی‌ها به امید گل 0.52رسید و نتیجه کار مهدی رحمتی در آلومینیوم هم از امید گل 0.31فراتر نرفت. البته استقلال در خیلی از بازی‌های این فصل با امید گلی در همین حدود به گل رسیده و بازی را برده است. اما این بار با 503پاس و 13شوت به سمت دروازه حریف، نهایتا فقط یک ضربه داخل چارچوب داشت که آن یکی هم تبدیل به گل نشد. در تعداد شوت‌های داخل چارچوب، استقلال و آلومینیوم در این بازی به تساوی یک - یک رسیدند.

2.32
سپاهان با امید گل 2.32 در این هفته هم بهترین تیم لیگ از حیث ایجاد موقعیت بود. تیم محرم نویدکیا مقابل پدیده 66درصد مالکیت توپ داشت و 726پاس داد که از بالاترین رکوردهای فصل جاری محسوب می‌شود. سپاهان دقیقا 2برابر حریفش شوت زد و 3برابر آنها شوت داخل چارچوب داشت. آمارهای متریکا در این مسابقه 16شوت برای سپاهان و 8شوت برای پدیده ثبت کرده‌اند. آمار شوت‌های داخل چارچوب 2تیم هم 6 بر 2 به سود سپاهانی‌ها‌ست. سپاهان با این عملکرد در بازی برگشت یک گل بیشتر از بازی رفت به قعرنشین جدول زد و آنها را 3بر صفر شکست داد. فراموش نکنیم که استقلال 2هفته قبل برای بردن همین پدیده در تهران چه زجری را تحمل کرد.

03
سپاهان و گل‌گهر این هفته به سومین برد متوالی خود رسیدند تا آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر و صاحب بهترین نتایج در هفته‌های اخیر باشند. استقلال هم بعد از 2برد متوالی در 2هفته گذشته می‌توانست این هفته به سومین پیروزی‌اش برسد اما تیم قهرمان مجیدی انگیزه چندانی برای خلق این نتیجه نداشت. گل‌گهر بعد از 4تساوی متوالی به این 3برد رسیده است. این تیم در نیم‌فصل دوم فقط یک باخت (مقابل استقلال) داشته است. سپاهان هم فقط در نخستین بازی از نیم‌فصل دوم (مقابل مس رفسنجان) شکست خورد و بعد از آن 12مسابقه متوالی را بدون باخت سپری کرد. این تیم در جدول دور برگشت رتبه دوم جدول را دارد و فاصله‌اش با صدرنشین نیم‌فصل دوم یعنی استقلال فقط   3 امتیاز است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید