• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 20 آبان 1400
کد مطلب : 145274
+
-

خبر در شهر/ سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی حمیدرضا صارمی را به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرد. صارمی، عضو دانشیار گروه شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس تهران، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی و قائم‌مقام شهردار منطقه یک، شهرداری  بروجرد، شهرداری شهر کرمانشاه، دبیر شورای‌عالی ترافیک شهرهای کشور، سرپرست اداره کل حمل‌ونقل وزارت کشور را در سابقه کاری خود دارد.

   تغییر پهنه پادگان جی و تبدیل آن به سرانه‌های شهری
 شهردار منطقه9 گفت: درباره تعیین تکلیف پادگان قدس(جی سابق) با مدیر املاک وزارت دفاع با تأکید برای تعامل بیشتر مجموعه‌های مستقر در پادگان قدس با مدیریت شهری دیدار و گفت‌وگو انجام شد.  به‌گزارش پایگاه خبری شهر، محمدجواد خسروی، گفت: با توجه به در اولویت‌بودن اجرای اتصال میدان فتح به بزرگراه یادگار امام(ره) در شهر تهران و رفع گره ترافیکی، لازم است هر‌چه سریع‌تر توافقات لازم میان مجموعه‌های ارتش و وزارت دفاع انجام شود.

   تشکیل قرارگاه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور
 رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشورگفت: برای نخستین بار قرارگاهی را درخصوص نوسازی و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور تشکیل دادیم و در این قرارگاه به‌صورت هفتگی وضعیت ناوگان از مترو گرفته تا ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی رصد و به یک موضوع محوری برای وزارت کشور تبدیل شده است. به‌گزار ش ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد افزود: امیدواریم در ۶‌ماه تا یک سال آینده تعداد مشخصی اتوبوس به ناوگان اضافه شود و این اتفاق مبارکی در وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهر خواهد بود. منابعی نبود که نوسازی ناوگان را انجام دهیم، در نتیجه بحث تهاتر نفت را مطرح کردیم و به‌دنبال تحقق این موضوع هستیم .

   گذر برگ‌ریزان و دالان نور در بوستان ملت
شهردار منطقه 3گفت : به‌منظور بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های فصل پاییز، برگ‌های پاییزی به‌صورت فرش رنگی گسترده شده و دالان نور در ورودی بوستان ملت واقع شده است.به گزارش همشهری، حمید جوانی افزود: این برگ‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده تا پایان پاییز در سطح بوستان ملت باقی می‌مانند و سپس در یک روز معین و با حضور دوستداران طبیعت جمع‌آوری خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید