• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 26 خرداد 1400
کد مطلب : 133304
+
-

جشن شروع به کار مرکز نوآوری همشهری

مرکز نوآوری رسانه همشهری که نخستین مرکز نوآوری رسانه کشور است، روز یکشنبه 30 خرداد  در محل این مرکز واقع در روبه‌روی درب اصلی دانشگاه تهران با حضور   معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهردار تهران آغاز به کار خود را جشن می گیرد.
«مرکز نوآوری رسانه» همشهری، با ابتکار موسسه همشهری و همکاری دانشگاه تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده است.  این مرکز برای برگزاری استارت‌آپ ویکندهای حوزه رسانه و تشکیل اتاق فکر رسانه، برگزاری جشنواره‌های فناوری و نوآوری رسانه، برگزاری دوره‌های شتابدهی حوزه رسانه و ایجاد مدرسه نوآوری رسانه، هدفگذاری شده است. مرکز نوآوری رسانه همشهری همچنین خدماتی از جمله برگزاری رویدادهای نوآوری و مرتبط با رسانه همشهری، تجاری‌سازی واحدهای پذیرفته شده در مرکز، راه اندازی کلینیک‌های کسب و کار در همه زمینه‌ها و شناسایی و جذب نیرو و ایده‌ها و البته پذیرش و ارزیابی آنها را ارائه می‌کند.
علاوه بر این، نخستین مرکز نوآوری رسانه کشور از افراد و تیم هایی که ایده های خلاقانه ای در حوزه رسانه در سر می پرورانند حمایت می کند تا ایده خود را تبدیل به واقعیت و کسب و کار رسانه‌ای کنند. این مراسم با حضور مهمانانی چون پیروز حناچی، شهردار تهران و مقام های ارشد علمی کشور از جمله سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود نیلی، رئیس دانشگاه تهران، عباس زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ابوالحسن ریاضی، مدیرعامل موسسه همشهری  برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید