• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131209
+
-

گل‌زن / از تیم ملی به لیگ یک

الهام محمودی- روزنامه‌نگار

در دور نهایی لیگ دسته یک فوتبال زنان که به‌صورت گروهی در گنبد کاووس و نیشابور برگزار شد، 12بازیکن تیم ملی برای تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند، بازی کردند. این بازیکنان که در اردوی اول تیم ملی به سر می‌بردند، روز آخر از فدراسیون اجازه گرفتند‌ تا به این بازی‌ها برسند. چرا باید بازیکنانی که در لیگ برتر بازی کرده‌اند، در لیگ یک هم بازی کنند؟ لیگ یک جای بازیکنان جوان و جویای‌نام است. اصلا چطور ممکن است یک بازیکن در یک فصل همزمان در 2 لیگ به میدان برود؟ نکته دیگر هم اینکه سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان هم در این لیگ تیم داشت.

بیمارستان سایپا
سایپای تهران یکی از 4 تیم حاضر در دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان هر هفته یک بازیکن راهی بیمارستان کرد. آنها یک‌بار هر دو دروازه‌بان خود را نداشتند و مجبور شدند یک بازیکن را درون دروازه قرار دهند. در بازی با آبادان کتف آرزو صدقیانی در رفت و وضعیت او طوری نبود که بتواند لیگ را ادامه بدهد. هفته گذشته هم نزدیک بود سایپایی‌ها نسترن مقیمی نیمه‌مصدوم را از دست بدهند اما به یکباره سر مهتاب بنایی شکست و درحالی‌که بازی در جریان بود، او به بیمارستان رفت تا سایپا بماند و بقیه مصدوم‌هایش!

خیلی هم امیدوار نباشید
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفته که اعضای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال زنان واکسینه می‌شوند. او گفته ما در فدراسیون فوتبال معتقد به نگاه یکسان و لزوم ایجاد شرایط مناسب و برابر برای تیم‌های ملی در همه رده‌ها هستیم. درست است فدراسیون جدید بعد از روی کار آمدن اقدامات خوبی در بخش زنان انجام داده است، اما یادمان نرود سال1395 در دوره ریاست مهدی تاج و نایب‌رئیسی لیلا صوفی‌زاده هم وعده‌های زیادی در فوتبال زنان داده شد اما کم‌کم نگاه فدراسیون معطوف شد به بخش مردان. البته شهره موسوی، نایب‌رئیس حال حاضر زنان گفته که می‌خواهد اثری جاودانه در فوتبال از خود به‌جای بگذارد.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :