• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131183
+
-

در پاریس چه خبر است؟

ورود مسی، خروج امباپه، سومین جام پوچ تلاش برای جذب کین یا لواندوفسکی یا رونالدو

در پاریس چه خبر است؟


پاری‌سن‌ژرمن با برتری 2 بر صفر برابر موناکو به قهرمانی جام حذفی دست یافت. در این بازی دی‌ماریا با 104پاس‌گل رکورد بیشترین پاس گل تاریخ 50ساله باشگاه را به نام خود ثبت کرد. پوچتینویی هم که در 293بار مربیگری در تاتنهام هیچ جامی نگرفته بود فعلا با 33بار نشستن روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن 2 جام به خانه برده و امشب ممکن است با برتری مقابل برست و توقف احتمالی لیل سومین جام خود را در 34بازی با قهرمانی لیگ یک فرانسه به‌دست بیاورد.  در فرانسه اتفاقات دیگری هم رخ داده که مهم‌ترین آنها صحبت همه از مسی است. نام مسی از فهرست بازی امشب مقابل ایبار هم  خارج شد تا شاید بازی هفته قبل مقابل  سلتاویگو، آخرین دیدارش برای بارسا بوده‌باشد. کومان عنوان کرده به مسی استراحت داده تا آماده بازی‌های ملی شود. خانواده مسی گویا متقاعد شده‌اند که او به پاریس برود. لواندوفسکی یا هری کین هم گزینه خط حمله هستند. اگر مسی نشد، کریستیانو رونالدو به این تیم می‌رود یا باشگاه با محمد صلاح وارد مذاکره خواهد شد. پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد واینالدوم را هم به‌صورت آزاد با حقوق 4میلیون یورو در سال به خدمت بگیرد. یک خبر بامزه دیگر از این تیم؛ نیمار مشخصات کامل‌ترین بازیکن دنیا را به این شرح اعلام کرد؛ استایل رونالدو، انعطاف زلاتان، قدرت ضربه سر راموس، سرعت امباپه، پای چپ مسی، جایگیری لواندوفسکی، تکل کانته، خلاقیت وراتی و البته از تکنیک خودش هم حرفی نزد.
خبر مهم‌تر اینکه امباپه پس از قهرمانی درباره تمدید قراردادش حرفی زد که رئالی‌ها را خوشحال کرد. او گفت فعلا می‌خواهد از جامی که گرفته لذت ببرد. در مادرید خیلی‌ها امید دارند که او پس از بازی در کنار بنزما در یوروی امسال به رئال بیاید اما باشگاه حاضر نیست 200میلیون یورو برای این ستاره پول بدهد یا بازیکنانی مثل وینیسیوس را وارد معامله کند. اگر مالک قطری باشگاه فرانسوی به 100 میلیون راضی نشد، رئال و امباپه یک فصل دیگر صبر می‌کنند تا این بازیکن به‌صورت آزاد و رایگان به تیم محبوبش بپیوندد. در این‌صورت خود امباپه هم پاداش قابل‌توجهی از رئال مادرید دریافت خواهد کرد. حالا او در 22سالگی 13جام دارد درحالی‌که الگوی فوتبالی‌اش یعنی کریستیانو رونالدو در این سن تنها 5جام داشت و مسی با تیم رؤیایی بارسلونای گواردیولا 14جام. امباپه برخلاف این دو ابرستاره یک جام جهانی هم در ویترین افتخاراتش دارد. آاس گفته انتقال او به رئال مادرید به زیدان بستگی ندارد و حتی درصورتی که زیدان نخواهد در مادرید بماند، کیلیان به این شهر خواهد رفت؛ دیر یا زود. گفته می‌شود او به‌تازگی با بنزما و زیدان درباره رئال حرف زده و مشورت گرفته است. او درباره دعوت بنزما به تیم ملی فرانسه پس از 6سال گفته: «من خیلی خوشحالم، من همیشه می‌گفتم می‌خواهم با بهترین بازیکنان جهان بازی کنم و بنزما یکی از آنهاست. او چیزهای زیادی برای ما می‌آورد.»
لباس سفیدی که در مصاحبه مطبوعاتی پیش از فینال جام حذفی بر تن کرده بود هم به‌عنوان نشانه‌ای برای رئالی شدن ستاره پاریس برداشت شده است. رئالی‌ها از سرخیو راموس یاد می‌کنند که هنگام حضور در سویا و پیش از انتقال به مادرید کت سفید بر تن کرده بود و سپس رئالی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید