• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131180
+
-

جدل مخفی با شیخ

قرارداد دیاباته فقط تا 3بازی آینده استقلال اعتبار دارد

جدل مخفی با شیخ


شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال بعد از داربی پایتخت دیگر در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده تا شایعات مختلفی در مورد غیبت او مطرح شود. گفته می‌شود او مصدوم است اما جمله‌ای که فرهاد مجیدی بعد از دیدار با ذوب‌آهن بر زبان آورد به مسائل حاشیه‌ای دامن زد. مجیدی اعلام کرد که بعد از داربی دیگر دیاباته را ندیده تا شایعاتی درباره ناراحتی این بازیکن از پرداخت‌نشدن حق و حقوقش منتشر شود. البته دیروز باشگاه استقلال ضمن رد شایعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «دیاباته به‌دلیل مصدومیت از زمان داربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن درخواستی به باشگاه نداده است.» باشگاه استقلال همچنین اعلام کرده که با درخواست مرخصی دیاباته بعد از بازی با نفت آبادان هم موافقت نشده است: «درخواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت‌نفت به‌دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.»
اما مسئله مهم در این ماجرا مدت قرارداد دیاباته با استقلال است. او تا تاریخ 30ژوئن2021 (9تیر1400) با استقلال قرارداد دارد و البته اینکه در ادامه ذکر شده که این بازیکن 2 فصل فوتبالی 2020-2019 و 2021-2020 برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت. به‌دلیل اپیدمی کرونا، 2 فصل فوتبالی اخیر طولانی‌تر از زمان عادی شد. با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر پس از برگزاری بازی‌های معوقه در تاریخ سوم خرداد تعطیل خواهد شد و بازیکنان نیز در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند، به‌نظر می‌رسد چنانچه دیاباته در تاریخ 9تیر و با پایان قراردادش از استقلال جدا شود، او حداکثر 3بازی دیگر برای آبی‌پوشان به میدان می‌رود.
گفته می‌شود صالح مصطفوی و هروویه میلیچ نیز برای پادرمیانی و بازگشت دیاباته حتی به آپارتمان او نیز مراجعه کردند ولی به‌نظر می‌رسد مدیران استقلال باید به‌صورت رسمی با مهاجم تیمشان وارد مذاکره شوند تا به یک توافق عملی دست یابند. مشخصا مسئله اصلی در رابطه با مشکلات دیاباته این بوده که او نگران فصل آینده فوتبالی‌اش است، چراکه تاکنون بحثی درخصوص تمدید قراردادش از سوی مدیران باشگاه مطرح نشده و این شاید به منزله پایان همکاری دو طرف پس از 2 فصل باشد. برخی رسانه‌ها دیروز به نقل از دیاباته نوشتند که مصدوم است و به زودی به تمرینات بر‌می‌گردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید