• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131176
+
-

مقابل ذوب یک اشتباه کوچک داشتم

حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از انجام صدمین بازی‌‌اش گفت‌و‌گویی اختصاصی با همشهری ورزشی داشته است

مقابل ذوب یک اشتباه کوچک داشتم


محمد زارعی ـ خبرنگار

سیدحسین حسینی مقابل ذوب‌آهن پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی استقلال برگشت و صدمین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. با وجود این، تک‌گل ذوب‌آهن در این بازی روی اشتباه عجیب حسینی به ثمر رسید؛ اشتباهی که او اعتقاد دارد‌ اشتباه کوچکی بوده است! با وجود این، حسینی در گفت‌و‌گو با همشهری به هواداران استقلال قول داده در آینده این اشتباه کوچک را جبران کند.

  باخت در لیگ به ذوب‌آهن را در رقابت‌های حذفی جبران کردید و به یک‌چهارم رسیدید. در این خصوص صحبت می‌کنید؟
ما پس از بازگشت از بازی‌های پرفشار آسیا متأسفانه مقابل همین ذوب‌آهن و پرسپولیس نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم، آن هم در شرایطی که به عقیده من در هر 2‌دیدار خوب فوتبال بازی کردیم و مستحق شکست نبودیم. با این حال، شکست در 2‌بازی پشت سر هم باعث شد تا شرایط کمی بحرانی شود و تیم از لحاظ روحی به‌هم بریزد. خدا را شکر توانستیم در حذفی این شرایط را پشت سر بگذاریم و با صعود به مرحله بعد شرایط روحی بهتری پیدا کنیم.

  خودت هم در این بازی پس از مدت‌ها به میدان رفتی. از عملکرد‌ت راضی بودی؟
من 3‌ماهی می‌شد که هیچ بازی رسمی انجام نداده بودم و از شرایط بازی دور بودم. با وجود این توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و تیم پیروز شود. بابت آن صحنه و اشتباه منجر به گل ذوب‌آهن هم یک‌اشتباه کوچک انجام دادم که همین‌جا از هواداران عذرخواهی می‌کنم و به آنها قول می‌دهم در آینده این اشتباه را جبران خواهم کرد.

  با حضور مقابل ذوب‌آهن به رکورد 100‌بازی در استقلال رسیدی. مثل اینکه در رختکن هم بابت همین موضوع برایت مراسمی گرفتند.
آقا فرهاد و بچه‌ها بابت رسیدن به این رکورد به من تبریک گفتند که همین‌جا باید از آنها تشکر کنم. طبیعتا خیلی خوشحال هستم که به این رکورد رسیدم. انجام 100‌بازی با پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال افتخار بزرگی است که نصیب من شده و وظیفه‌ام را سنگین خواهد کرد تا در بازی‌های آینده‌ای که به میدان می‌روم، توان دوبرابری بگذارم تا خواسته‌های هواداران برآورده شود و بهترین عملکرد را داشته باشم. این را هم بگویم که دروازه‌بانان بزرگی در تاریخ باشگاه استقلال بازی کرده‌اند و حالا من خوشحالم که نامم کنار آنها قرار گرفته است.

  فکر می‌کنی در بازی آینده استقلال هم فیکس باشی؟
خودتان دیدید که من امسال هیچ اعتراضی به نیمکت‌نشینی نکردم و با قدرت هم در تمرینات حاضر شدم. خدا را شکر می‌کنم که مقابل ذوب‌آهن هم بازی کردم. بقیه‌اش هم دیگر به‌نظر سرمربی بستگی دارد. نظر اول و آخر برای اینکه چه دروازه‌بانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، با آقا فرهاد است و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

  به‌نظرت استقلال در لیگ شانس قهرمانی دارد؟
کار ما در لیگ سخت شده اما تا روز آخر تلاش‌مان را خواهیم کرد. امیدوارم حداقل بتوانیم در پایان فصل یک‌جام برای هواداران‌مان بیاوریم.

  دوست داری در مرحله بعدی حذفی با چه تیمی روبه‌رو شوید؟
برای استقلال فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخورد. مطمئن باشید ما مقابل هر حریفی پرقدرت در زمین حاضر می‌شویم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید