• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 15 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129854
+
-

آماربازی

7/32
سپاهان و پرسپولیس این هفته در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سپاهان با یک بازی بیشتر و با اتکا به 3امتیاز همان مسابقه در صدر قرار دارد. البته امتیازات فنی گروه متریکا هم سپاهان را با اختلافی ناچیز موفق‌تر از پرسپولیس نشان می‌دهد. سپاهان در مجموع صاحب امتیاز فنی 7/32از 10است و پرسپولیس با امتیاز 7/27پشت سر این تیم قرار دارد. زردپوشان در گل زده، شوت، نرخ تبدیل شوت به گل، پیروزی در نبردها، دقت پاس، تکل موفق و دریبل موفق برتر از پرسپولیس بوده‌اند. سرخپوشان هم در آیتم‌های مالکیت توپ، تعداد پاس، نبرد هوایی موفق، دقت شوت، شوت در چارچوب، شوت مواجه‌شده، گل خورده و کلین‌شیت از سپاهان برتر بوده‌اند. جدال این دو تیم جدال موفق‌ترین خط حمله لیگ با موفق‌ترین خط دفاعی است.

7/15
گل‌گهر تیم شگفتی‌ساز لیگ و میهمان ناخوانده در جمع مدعیان است که در جدول رده‌بندی فعلا رتبه چهارم را در اختیار دارد. اما جالب اینجاست که در جدول امتیازات فنی متریکا، رتبه گل‌گهر از این هم بالاتر است و شاگردان قلعه‌نویی بالاتر از تیم فرهاد مجیدی در رتبه سوم هستند. امتیاز فنی گل‌گهر بعد از 20بازی 7/15بوده و 3نماینده ایران در لیگ قهرمانان یعنی استقلال (7/13)، فولاد (7/11) و تراکتور (7/03) پایین‌تر از این تیم قرار دارند. گل‌گهر در آیتم‌های شوت، شوت در چارچوب و موفقیت در نبردها بهترین تیم لیگ است و در این آیتم‌ها حتی از پرسپولیس و سپاهان هم برتر بوده است. این تیم کمتر از هر تیم دیگری در فصل جاری به رقبایش فرصت زدن شوت داخل چارچوب را داده است.

7/50
سجاد شهباززاده با میانگین نمره7/50از 10همچنان بهترین بازیکن فصل جاری از دید آنالیزورهای متریکاست. سجاد 3هفته است که در لیگ گل نزده اما همچنان با 16گل در صدر جدول گلزنان لیگ نشسته و 3پاس گل هم به همبازی‌هایش داده است. دقت پاس سجاد 78/4درصد و میانگین شوت‌های او در هر بازی 2/2بوده است. نیمی از این 2/2شوت یعنی 1/1شوت در هر بازی داخل چارچوب دروازه بوده و آمار 0/8گل در هر بازی را برای بهترین بازیکن لیگ ثبت کرده است. بعد از سجاد، امین قاسمی‌نژاد، گادوین منشا، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی قائدی، یونس شاکری و احمدرضا زنده‌روح دوم تا ششم هستند. گل‌گهر در جدول بازیکنان هم شگفتی‌ساز بوده و در جمع 8بازیکن برتر لیگ 3نماینده دارد؛ یعنی بیش از هر تیم دیگری.

این خبر را به اشتراک بگذارید