دکه/ اول ساندویچ بعد سینما
بیستمین شماره ماهنامه سهنقطه (مکتوب طنز [+ جد] فارسی) منتشر شد. این شماره از سهنقطه با پرونده «اول ساندویچ، بعد سینما» به این میپردازد که سینما از کجا آمده و به کجا میرود.اول دفتر شماره بیستم به بهانه ایام جشنواره با «سؤالهای یحتمل یک حدود بیجا»ی یک فیلمساز کهنهکار یعنی امرالله احمدجو آغاز میشود. در قسمت پرونده این شماره هادی مقدمدوست، مریم حسننژاد، فاطمه فهیمی، فاطمه خسروانی، حسین شمس، مریم نظامدوست، رضا سعیدی ورنوسفادرانی، امیرعلی روشن و شیرین حسننژاد به سینما و همه عوامل و ابعاد مربوط به آن پرداختهاند.همچنین فاطمه فهیمی در «تلاقی طرفین به سلامتی و با اصرار» ژانرهای سینمای ایران را بهطور خلاصه شناسانده، فاطمه خسروانی در «در جوار شانههای تخممرغ» تولیدات سینمای خانگی را مورد مداقه قرار داده، حسین شمس در «ما مقرّ ایرانیها را پیدا کرد» از آدم خوبها و آدم بدهای سینمای ایران نوشته است، مریم نظامدوست هم در «بههمور و قاراشمیش» تصویر هولناک خانه و خانواده را در سینمای ایران تشریح کرده، رضا سعیدی ورنوسفادرانی در «اینکارهها و آنکارهها» گمانهزنی کرده که بعضی از بازیگران سینمای ایران باتوجه به نقاط ضعف و قوتشان اگر بازیگر نبودند، چه کاره بودند و شیرین حسننژاد در «بیتا فرهی در کسوت خانوم هویشام» در قالب یک نمایشنامه حرفهایی را که در حالت عادی نمیتوانستیم اینقدر باز کنیم باز کرده است.بیستمین شماره سهنقطه، در 220صفحه، با قیمت 40هزار تومان در کتابفروشیها و دکههای روزنامهفروشی و فروشگاههای آنلاین عرضه شده است.