• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 22 تیر 1399
کد مطلب : 104581
+
-

بورس پارچه رومبلی


     اگر قصد خرید پارچه و آماده‌کردن روکش مبل، صندلی و... را دارید بدانید که در شهر تهران 4مرکز برای خرید پارچه وجود دارد. بورس پارچه رومبلی دروازه‌شمیران یکی از این مراکز است که از قدیم به‌عنوان منبع اصلی تامین و فروش این کالا معروف بوده است.
      در بورس پارچه رومبلی دروازه شمیران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به پل چوبی،خیابان روشندلان، تنوع کیفیت، طرح و رنگ پارچه‌های رومبلی عرضه شده، بسیاری از مشتریان را جذب خود کرده تا برای تامین نیاز خود به این نوع پارچه راهی این راسته بازار شوند.
      به هنگام خرید از این راسته‌بازار عجله نکرده و توجه کنید که بعضی از مغازه‌های این راسته‌بازار برخی پارچه‌های تکه‌ای رومبلی را که باقی‌مانده توپ پارچه است ، می‌فروشند. این پارچه‌ها هیچ مشکلی نداشته و تنها به‌دلیل اندازه محدود با قیمت کمتری عرضه می‌شود.
      توجه داشته باشید که در بین پارچه‌های رومبلی عرضه‌شده برخی انواع پارچه دارای فناوری نانو نیز وجود دارد که گر چه به ظاهر نازک و نرم است اما با خرید این نوع پارچه‌ها دیگر دغدغه کثیف‌شدن یا استقامت کم پارچه رومبلی خریداری شده را نخواهید داشت.
      واقع بودن در محدوده اصلی طرح ترافیک از جمله نقاط منفی برای افرادی است که در این روزگار کرونایی ترجیح می‌دهند تا با خودروی شخصی خود راهی مراکز مختلف خرید از جمله این راسته‌بازار شوند. اما امکان دسترسی به بورس پارچه رومبلی دروازه‌شمیران از طریق خطوط تاکسیرانی، اتوبوس و مترو نیز وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :