مذاکرات میان ایران و آمریکا با میانجیگری قطر و پاکستان با هدف «حسن اجرای تفاهمنامه پایان جنگ» که دیروز در هتل بورگناشتوک آغاز شد، پس از پایان راند اول 80دقیقهای، شاهد تحولاتی غیرمنتظره بود.
امروز دیگر تنها رسانههای مستقل یا ناظران بیرونی نیستند که از ناکامی آمریکا و اسرائیل در رویارویی با ایران سخن میگویند، بلکه حتی بخشی از رسانهها، مراکز افکارسنجی و محافل تحلیلی در سرزمینهای اشغالی نیز به این واقعیت اذعان کردهاند.
نشست معرفی خدمات زیستبوم فناوری به کسبوکارها و هموطنان آسیبدیده از جنگ، دیروز با حضور نمایندگان دستگاههای دولتی، نهادهای عمومی، بنیادها و فعالان بخش خصوصی در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .