• دو شنبه 18 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 1 محرم 1446
  • 2024 Jul 08

2500 درخت ارزشمند تحت مراقبت ویژه

حفظ درختان نفیس تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد
تهران گرچه به‌دلیل ساخت‌وسازهای گسترده امروز دیگر کمتر نشانی از باغ‌شهر قرون گذشته را دارد؛ درختانی کهنسال و ارزشمند که برخی از آنها قدمتی یک‌هزارساله دارند همچنان در دل این شهر نفس می‌کشند و به شهر جان می‌دهند.

رهبر معظم انقلاب: رئیسی الگو باشد

رهبر معظم انقلاب صبح یکشنبه دیروز در آخرین دیدار با هیأت‌دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم نه خواص و ویژه‌خواران ، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست‌خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند .

الگوی رئیس جمهور

شهید کسی است که الگو می‌شود. «لتکونوا شهداء علی الناس» یعنی بر قله ایستادن؛ الگو و نماد شدن. شهید نقش‌اش از تأثیرات عادی کوتاه‌مدت اجتماعی ناگهان فراتر می‌رود و جایگاهی تاریخی پیدا می‌کند.

تحلیل غلط از قوم‌گرایی در انتخابات

برخی از هواداران نامزدها به اشتباه، آذری‌زبان‌ها و شهروندان ترک‌زبان را مقصر شکست کاندیدای مورد علاقه خود دانستند

خدمت در بهشت

به هر طرف حرم سر می‌چرخاند، خاطرات گذشته‌ برایش زنده می‌شود؛ خاطرات روزهایی که کاروان‌های کوچک و بزرگ وقت و بی‌وقت بار و بنه می‌بستند و برای زیارت راهی ری می‌شدند.

6وعده اقتصادی رئیس‌جمهور منتخب

بررسی‌ها نشان می‌دهد مسعود پزشکیان که روز جمعه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شد، دست‌کم 6وعده اقتصادی مهم مطرح کرده است که شاید بتوان گفت، گذر از اقتصاد دولتی یکی از مهم‌ترین آنهاست.

تکیه‌های عاشقی