• یکشنبه 3 تیر 1403
  • الأحَد 16 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 23

26تفاهمنامه برای بازکردن گره های شهر

مدیریت شهری ششم از همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف برای رفع چالش‌های پایتخت بهره‌مند شد
کلانشهر تهران با بیش از 9میلیون نفر جمعیت و تمرکز وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و مراکز تجاری و درمانی و... نیازمند توسعه است و این امر محقق نمی‌شود مگر با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادها.
هشدار رهبر معظم انقلاب به نامزدهای انتخابات

خط قرمز رقابت؛ شاد کردن دشمن

رهبر معظم انقلاب صبح شنبه دیروز در دیدار مسئولان قوه ‌قضاییه، «حل‌وفصل مسائل و اختلاف‌های مردم براساس عدالت» و «جلوگیری از عبور از خط قرمز قانون» را از مسئولیت‌های اصلی دستگاه قضا برشمردند و افزودند: مهم‌ترین وظیفه دستگاه قضایی اجرای شجاعانه و بدون ملاحظه عدالت است.

مصادیق حرف‌ها و رفتارهای دشمن‌پسند

شمارش معکوس برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روز 8تیرماه در شرایطی آغاز شده‌ که توجه ویژه کاندیداها به توصیه‌های راهبردی اخیر رهبر معظم انقلاب درباره پرهیز از بیان سخنان «دشمن‌پسند» و «دشمن‌ شادکن»، می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم و به‌دور از حاشیه‌های مضر باشد.

ورزشکاران‌فلسطینی در صف اول شهدا

در روزهایی که مسابقات فوتبال جام‌ ملت‌های2024 اروپا در حال برگزاری است و اخبار مربوط به این رویداد ورزشی به تیتر نخست اغلب رسانه‌های جهان راه یافته است شهادت احمد ابوالعطا، بازیکن تیم فوتبال الاهلی فلسطین بر اثر بمباران شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم‌ صهیونیستی باعث شده که وضعیت ورزشکاران در نوار غزه در بحبوحه تجاوزهای نسل‌کشانه اسرائیل به این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

تولید نفت رشد 63 درصدی داشته است

جواد اوجی، وزیر نفت از افزایش تولید نفت ایران خبر داده و می‌گوید: تولید بنزین ایران هم 18میلیون لیتر در روز بیشتر شده است.

تونل توحید در جمع زیباترین معابر دنیا

تنها ویژگی خیابان‌های زیبای جهان رعایت قوانین بصری زیبایی‌شناسی نیست.

دیوار پر از موش شد