• دو شنبه 7 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 16 شعبان 1445
  • 2024 Feb 26

تهران رو سفید شد

با وجود بارش 24ساعته برف، پایتخت گرفتار ترافیک نشد
تهران در اولین روزهای اسفند، یک‌بار دیگر برفی شد و رختی از جنس دانه‌های سفید بر تن کرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴هزارشهید خوزستان تبیین کردند

رهبرمعظم انقلاب: غزه، معجزه تکیه بر مردم است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴هزار شهید استان خوزستان، حماسه و معجزه مردم خوزستان در دوران دفاع‌مقدس را نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی دانستند و با اشاره به دقت نظر امام بزرگوار در انتخاب تعبیر «جمهوری اسلامی» گفتند: آنچه باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» بود و در آینده نیز راه غلبه برمشکلات استمرار همین تفکر است.

رأی بدهیم، کمک به غزه است

تصویری خلاصه از صحنه: صهیونیست‌ها هر 10دقیقه یک زن یا کودک را می‌کشند. تا‌کنون ۳۰هزار نفر را کشته‌اند که 80درصدشان زن و کودک بوده است.

مزایده ملک هزار میلیاردی

همین یک ‌ماه پیش بود که سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ۴۵۸ باب از املاک و مستغلات تحت اختیار خود را در مزایده عمومی و سراسری به فروش گذاشت.

درخواست میلیاردی برای بخشش، چالش ماست

شاید باورتان نشود اما فقط یک‌چهارم از پرونده‌های قتل در واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران می رسد درنهایت به اجرای حکم قصاص ختم می شوند.

همای سعادت بر شانه ایران

مشاهده «هما»، پرنده افسانه‌ای و اساطیری ایران در ارتفاعات طالقان استان البرز به تازگی خبرساز شد و موجی از شگفتی و شادمانی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

چرا رأی ما کمک به غزه است؟