• دو شنبه 11 دی 1402
  • الإثْنَيْن 19 جمادی الثانی 1445
  • 2024 Jan 01

احیاگر جبهه مقاومت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به فرمانده سپاه قدس: باید خط تقویت جبهه‌مقاومت همچنان ادامه یابد
رهبر معظم انقلاب بعدازظهر دیروز یکشنبه در دیدار خانواده شهید سردار سلیمانی، گسترش بیش‌از پیش نام، یاد و خصوصیات این شهید را ناشی از اخلاص شهیدسلیمانی دانستند و تأکید کردند: مهم‌ترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار، احیای جبهه مقاومت در منطقه بوده‌ است.
چه کسانی مخاطبان اصلی رهبری برای افزایش مشارکت هستند؟

مخاطب خاص انتخابات

برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش‌رو، به‌عنوان تجلی مردم‌سالاری در نظام جمهوری‌اسلامی از موضوع‌هایی است که طی ماه‌های گذشته و در مناسبت‌های مختلف مورد تأکید رهبرمعظم‌انقلاب قرار گرفته است؛ راهبردی که «پایه تحول» و «راه‌حل مشکلات» به‌حساب می‌آید.

6نکته‌ درباره ضرورت مشارکت پرشور در انتخابات

رهبرمعظم‌انقلاب از مدت‌ها قبل تحقق راهبردی 4وجهی شامل «مشارکت پرشور»، «رقابت واقعی»، «سلامت حقیقی» و «امنیت کامل» را مطرح و بر ضرورت تحقق آنها تأکید کرده‌اند.

آزادی؛ هدیه شهرداری به زنان زندانی

روزگار روی خوش خود را نشان نداد. به قول خودشان چشم که باز کردیم گرفتار مشکلات ریز و درشت زندگی شدیم. از فقر و زندگی در کوچه‌پس‌کوچه‌های پایین شهر بگیر تا اعتیاد پدر و بعضا شوهران‌شان و بی‌پولی و نداری برای داشتن یک لقمه نان.

چطور دست کلاه سیاه‌ها را ببندیم؟

خبر هک اسنپ‌فود درحالی منتشر شده که مدتی پیش همین گروه هکری به سرورهای تپسی نفوذ کرده بود.

206 حیوان غریبه‌ در‌طبیعت ایران‌

با فراگیر شدن نگهداری از گونه‌های عجیب و غریب به‌عنوان حیوان خانگی، گزارش‌ها درباره‌ رهاسازی این حیوانات در شهرها و طبیعت ایران نیز بیشتر شده است.

چقدر برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند؟