• یکشنبه 5 آذر 1402
  • الأحَد 13 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 26

ردپای خودروسازان در آلودگی هوا

شهرداری‌تهران با 4خودروساز برای تأمین اتوبوس قرارداد بسته، اما سرعت آنها لاک‌پشتی است
نیاز تهران به اتوبوس‌های جدید بر کسی پوشیده نیست. توسعه حمل‌ونقل عمومی در این شهر پس از سال‌ها تأخیر، دیگر به امری ضروری و فراموش‌نشدنی تبدیل شده است.

اسیری که کابوس اسرائیل شد

رژیم صهیونیستی نزدیک به 8دهه است که از تکنیک تحقیر و شکنجه برای خرد کردن روحیه اسرای فلسطینی استفاده می‌کند؛ با این توهم که مقاومت را در آنها سرکوب و اسرا را از همراه شدن با قافله مقاومت منصرف کند، اما همچون بسیاری از شیوه‌های شکست خورده، این تکنیک نیز به در بسته خورده و بسیاری از همان اسرا بعد از آزادی به گروه‌های مسلح فلسطینی پیوستند و در صف اول اسرائیل‌ستیزی قرار گرفتند.

پیروزی‌های بزرگ حماس در آزادی اسرا

روند تبادل زندانیان میان حماس و رژیم‌صهیونیستی ادامه دارد و در روز دوم تبادل اسرا، ۴۲اسیر فلسطینی درمقابل ۱۴اسیر صهیونیست آزاد شدند.

چین؛ بازهم ویروس جدید؟

کرونا و آنفلوآنزا این روزها همراه با هم، بیماران را روانه مراکز درمانی می‌کنند؛ البته که زور آنفلوآنزا فعلا بیشتر از کرونا شده و آمار بیشتری را به‌ویژه درباره کودکان به‌خود اختصاص داده است.
گفت و گو با رضا یزدانی درباره سریال «پدرگواردیولا» سعید نعمت الله و مسعود کیمیایی

موسیقی بیننده سریال را بیشتر می‌کند

از خوانندگانی که در اواخر دهه70 به میدان آمدند و در دهه80 به شهرت رسیدند، رضا یزدانی را می‌توان به عنوان چهره‌ای شاخص در این عرصه نام برد. خواننده‌ای که اگرچه فعالیت هنری‌اش را به‌صورت حرفه‌ای از سال۱۳۷۷ با خوانندگی و آهنگسازی تئاتر «دادگاه جنجال‌برانگیز» آغاز کرد ولی نخستین آلبومش را در سال۱۳۸۰ با نام «شهر دل» منتشر کرد.

نهضت حفاظت از آثار تاریخی