• سه شنبه 30 آبان 1402
  • الثُّلاثَاء 8 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 21

آمادگی 10میلیون ایرانی برای مبارزه

براساس آخرین آمارها تاکنون بیش‌از 10میلیون نفر از ایرانیان برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی ثبت‌نام کرده‌اند
در شرایطی که رژیم‌صهیونیستی با گذشت حدود 45روز از آغاز حملات وحشیانه به مردم مظلوم غزه، همچنان به نسل‌کشی دراین منطقه ادامه می‌دهد، موج همبستگی ایرانیان با مردم فلسطین هر روز گسترده‌تر از قبل می‌شود تا جایی که تاکنون بیش‌از 10میلیون‌نفر در قالب پویش «حریفت‌ منم» برای حمایت از غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

نگرانی از تصمیم مجلس

پس از بروز ابهام و نگرانی از تصمیم 2روز پیش نمایندگان در خانه ملت، درباره افزایش سن بازنشستگی و ضرایب اعلام شده، دیروز مجلس از تصمیم خود رفع ابهام کرد.

مثبت و منفی مصوبه مجلس

مصوبه اخیر مجلس درباره افزایش سن بازنشستگی را هم می‌توانیم مثبت تلقی کنیم و هم منفی. مثبت از این بابت که به صندوق‌های بازنشستگی کمک می‌کندتا از این حال ورشکستگی و کمک‌بگیر دولت خارج شوند.

رقابت سخت مادران با موبایل

تلویزیون، رایانه، تلفن همراه و تبلت، ابزاری که انسان ایجاد کرد تا در حوزه فناوری تحولی ایجاد کند، اما جدا از تاثیرات مثبت، پیامدهای منفی هم برای بنیان خانواده داشته و دارد.

میزبانی همراه‌سراها از همراهان بیمار

مراقب بیمارهایی هستند که در بیمارستان بستری شده‌اند ولی سرما و گرما امان‌شان را می‌برد و آنها را هم بیمار می‌کند.

آماده باش تهران در برابر باران

باران و برف بالاخره به تهران رسید و روز گذشته اهالی پایتخت شاهد احاطه کوه‌های شهر در میان مه و ابر بودند. باتوجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، شهرداری‌های مناطق شمالی تهران به‌دلیل کاهش محسوس دما و احتمال بارش برف و باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

شفای جهانی با تجهیزات ایرانی