• جمعه 26 آبان 1402
  • الْجُمْعَة 4 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 17

پایان تنش آبی در ۳۵۰۰ روستای ایران

سیدابراهیم رئیسی، آخر این هفته مهمان مردم خطه شهرکرد است. او دیروز برای دومین‌بار و در نهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی وارد استان چهارمحال‌وبختیاری شد.
بیش از 11هزار فلسطینی شهید شدند

ایستاده در سرزمین مادری

در فرودگاه تل‌آویو رقابت سختی برای خروج از سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته است. منابع غیررسمی می‌گویند که بلیت خروج از اسرائیل این روزها به سختی پیدا می شود و برخی شرکت‌ها تا یک‌ماه آتی همه پروازهای خود به خارج را پیش‌فروش کرده‌اند.

شکست و بی‌آبرویی بزرگ صهیونیست‌ها

عملیات طوفان الاقصی، یکی از عملیات‌های پیچیده و ترکیبی بود که منجر به شکست نظامی و اطلاعاتی و حتی اجتماعی نظام رژیم صهیونیستی شد. چون این رژیم به‌رغم برخورداری از کمک‌های آمریکا و کشورهای اروپایی نتوانسته یک پیروزی به دست آورد و با گذشت 40 روز تنها به بمباران و کشتار مردم بی‌دفاع غزه پرداخته است.

تربیت انقلابی

برای شناخت یک شخصیت طرق مختلفی وجود دارد که از آن می‌توان به کانون شخصیت یک فرد نزدیک شد.در مورد مرحوم علامه طباطبایی به‌رغم برخی نظرات، به‌معنای واقعی کلمه همراه و پشتیبان انقلاب اسلامی ایران بوده است و می‌توان طیف‌بندی شخصیت‌های معاصر ایشان را انقلابی محسوب کنیم.

تلاش همه برای برگزاری انتخابات پرشور

دیدار فقها و حقوقدانان شورای نگهبان با رهبر انقلاب
رهبر معظم انقلاب در دیدار فقها و حقوقدانان شورای نگهبان تاکید کردند: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفندماه امسال فراهم کنند.فقها و حقوقدانان شورای نگهبان با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کمک ۹۰ میلیاردی ایرانی‌ها به غزه

به‌گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با گذشت ۳۷روز از پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین از مرز ۹۰۰ میلیارد ریال عبور کرد.

خبر آخر/هر کاری لازم باشد در این نبرد انجام خواهیم داد

پیام سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های القسام: حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی خلق کردید که ضعف و شکنندگی رژیم صهیونیستی را به وضوح نمایش داد .

رکورددار مسابقات تلویزیونی با 7هزار اجرا هستم

او از مجریان موفق و مشهور تلویزیون است که بیش از 3 دهه، اجرای برنامه‌های سرگرمی تلویزیون را به ‌عهده داشته، اما شهرت مسعود روشن‌پژوه، بیش از هر چیز برای برگزاری «مسابقه محله» است؛ همان برنامه‌ای که در آن با یک میکروفن به محله‌های شهرها و روستاهای دور و نزدیک می‌رفت و در میان بچه‌هایی که از سروکول هم بالا می‌رفتند، مسابقه‌ای شاد و پرهیجان اجرا می‌کرد.

تحول تهران؛ الگوی کلانشهرها

تقابل ایجاد کردن بین ما و هنرمندان کار دشمن است