• یکشنبه 21 آبان 1402
  • الأحَد 28 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 12

حمله به بهشت از خیابان ایتالیا

خطر درختان پوسیده خیابان ایتالیا، بر اساس مجوز کمیسیون ماده7 برای ایمن‌سازی رفع شد
با روی کار آمدن مدیریت شهری، منتقدان بیکار ننشستند و هر روز موضوعی را مطرح و با شایعه‌پراکنی تلاش کردند هجمه‌هایی را به شهرداری تهران وارد کنند.

همصدا با ایران

ابراهیم رئیسی به‌منظور شرکت در جلسه اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی به عربستان سعودی سفر کرد.

نکات راهبردی در سخنان سیدحسن

سخنان سیدحسن حاوی نکات بسیاری است که سبک و گستره جنگ با اسرائیل را نشان می‌دهد. اتفاقات این روزها در غزه یک اثر مهم سیاسی اجتماعی در پهنه ایران، منطقه و کل دنیا دارد و آن مشروعیت جنگ با اسرائیل نزد عموم مردم است.

4 اقدام برای تحول در پاکیزگی شهر

پاکسازی شهر، نیازمند انجام اقدامات مهم و همزمان در چند زمینه است و در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا با ساماندهی پیمانکاران، کاهش وزن دفن زباله در آرادکوه، واردات دستگاه‌های مدرن زباله‌سوز و همچنین نرم‌افزار نوماند در این مسیر گام برداریم.

اتاق عملیات واحد

حماس، حزب‌الله لبنان و ایران؛ وحدت رویه میان این سه بال جبهه مقاومت راهبردی است. دیروز ابراهیم رئیسی در نشست فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی و عربی درباره غزه، همانی را گفت که سیدحسن نصر‌الله در بزرگداشت روز شهید در لبنان و حماس در بیانیه خود نسبت به جنایات اسرائیل گفته بود.

اخطار به آمریکا

کمتر از 10روز پس از سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که در آن سیدمقاومت برای ادامه تجاوز علیه نوار غزه خط و نشان کشید، دبیرکل حزب‌الله لبنان برای دومین‌بار در تلویزیون روبه‌روی میلیون‌ها بیننده در منطقه و سراسر جهان حاضر شد تا بار دیگر تحولات جاری در غزه را مورد توجه قرار دهد.

ایران برزیلته!

وقتی تیم نوجوانان ایران در رقابت‌های جام‌جهانی در گروهی مشترک با برزیل و انگلیس قرار گرفت، خیلی‌ها تصور می‌کردند این تیم در مواجهه با 2قهرمان دنیا، شانس زیادی ندارد اما عصر شنبه در زمین بازی، نسل جدید فوتبال ایران پیش‌بینی‌ها را به هم زد.

افتتاح بازار میوه و تره‌بار با معماری ایرانی- اسلامی