• پنج شنبه 11 آبان 1402
  • الْخَمِيس 18 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 02

انتقال تکنولوژی واگن‌سازی از پکن به تهران

سفر مهم شهردار تهران و هیأت همراه به کشور چین که با عملیاتی و اجرایی شدن قرارداد‌ها و تفاهم‌های منعقدشده طی آن، شاهد حل و فصل بسیاری از مشکلات و ابرچالش‌های چندین و چندساله پایتخت به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و کاهش و کنترل آلودگی هوا خواهیم بود، همانند برخی دیگر از موفقیت‌های بزرگ این دوره از مدیریت شهری، بعضا به‌دلیل و بهانه‌های عجیب و واهی مورد انتقاد‌هایی قرار گرفته است.
توقع‌جدی از جهان اسلام

تحریم نفتی رژیم صهیونیستی

رهبر معظم انقلاب، صبح دیروز به مناسبت 13آبان و تسخیر لانه جاسوسی، با هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان کشور دیدار کردند.

روی قول و قرار خدا حساب کنید!

فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ‌الله حَقٌّ وَلَا یسْتَخِفَّنَّک الَّذِینَ لَایوقِنُونَ - آیه۶۰ سوره‌ روم- روشن است این آیه مربوط به موقعیتی است که جبهه حق محتاج صبرکردن است؛ یعنی دوران فشار و سختی نفسگیر جنگ؛ آنجا که دل‌های مومنان به‌خاطر فشارها و جنایات اهل باطل، خون شده است.

پایان افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه ضربات بسیار سنگینی را بر این رژیم تحمیل کرده است. اهمیت این شکست بیش از هر چیز فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی و افسانه غلبه‌ناپذیری آن بوده است.
مهدی الفتی بعد از گرفتن نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 می‌گوید گرفتن مدال در المپیک پاریس هم دور از دسترس نخواهد بود

مدالم را مدیون مادرم هستم

مادر، مادر و مادر؛ برای مهدی الفتی مادرش نقشی فراتر از دیگر مادران داشته است. مادر بوده که مهدی را به روزهای خوب امیدوار نگه داشته، مادر بوده که حامی مهدی بوده تا روزهای سخت را سپری کند و مادر بوده که برای تلاش بیشتر به او انگیزه داده.

تأمین‌کنندگان نفت رژیم صهیونیستی

آپارتمان‌سازی با کاشی‌های تاریخی!

رهایی 13 نفر در یک روز از چوبه دار

اقلیم و بوم و بر اصفهان در داستان‌های کلباسی