• دو شنبه 26 تیر 1402
  • الإثْنَيْن 28 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 17

متروباس‌ها به تهران می‌آیند

عملکرد 23ماهه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پارلمان شهری بررسی شد
دیروز در یکصد‌و‌شصت‌و‌‌یکمین جلسه شورای شهر تهران عملکرد 23ماهه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بررسی شد و جلال بهرامی، معاون شهردار تهران از انعقاد قرارداد برای خرید 100دستگاه اتوبوس سه‌کابین خبر داد.

گام دوم صیانت از حق اکثریت

گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس چند روزی است که در سراسر کشور مستقر شده‌ و علاوه بر انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی، برخورد با زنان و دختران بی حجاب را هم برعهده گرفته‌اند.

حضور میدانی پلیس

یکی از ویژگی‌های لایحه جدید عفاف و حجاب، حذف حضور میدانی پلیس است؛ به این معنا که در مواجهه با هر ناهنجاری‌ در این حوزه، کشف و تذکر و سپس جریمه با استفاده از دوربین‌ها و سپس پیامک به گوشی افراد و امثالهم انجام می‌شود.

در اجرای قانون، قاطع باشیم

قاطعیت در اجرای قوانین پوشش، متخلفان را از هنجارشکنی بازمی‌دارد و این مهم از سوی نیروی انتظامی قابل تحقق است، اما طی سال‌های گذشته قوانین این حوزه از سوی نهادهای متولی اجرا نشده و نیروی انتظامی را در مسیر بسته‌ای قرار داده.

سیرک بازیگر زن‌نما

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری فرد هتاک به حافظان امنیت و ترویج‌دهنده خشونت در جامعه خبر داد. به گزارش همشهری، چند شب پیش بود که بازیگر تازه‌کاری به نام محمد صادقی در صفحه اینستاگرام خود کلیپی منتشر کرد.

ایران، یک گام فراتر از تحریم‌ها

تحریم‌های غرب و آمریکا علیه ایران در 44سال گذشته همه بخش‌ها و حوزه‌های اقتصادی و سیاسی ایران را فرا گرفته‌اند، شرکت‌های نفتی را از معامله با ایران منع کرده‌اند، پای شرکای اقتصادی را از ایران بریده‌اند و در نهایت از 6سال پیش به این سو خود را در قالب «فشار حداکثری» بر ساختار جامعه ایرانی تحمیل کرده‌اند.

تفاوت دینداری؛ قبل و بعد از انقلاب

یکی از مسائل یا بهتر است بگوییم شبهاتی که در چند سال اخیر توسط رسانه‌ها و روشنفکران غربی مطرح شد، موضوع نسبت نظام جمهوری اسلامی با دینداری مردم جامعه است.

سیر صعودی سهم حمل و نقل عمومی