• شنبه 12 اسفند 1396
  • السَّبْت 15 جمادی الثانی 1439
  • 2018 Mar 03

مذاکرات موازی اروپا با ایران وآمریکا

70روز مانده به موعد بعدی برای تأیید تعهدات ایران در چارچوب برجام از سوی دونالد ترامپ، خبرها از مذاکرات همزمان کشورهای اروپایی با ایران و آمریکا بر سر موارد اختلافی حکایت دارد.

جان بخشی دوباره به خاطره و زیست‌شهر

دیروز خیابان ولیعصر سرآغاز یک‌حرکت امیدوارانه شد تا در واپسین روزهای سال 96، طرحی برای کاشت 2میلیون درخت در تهران شروع شود.

سی‌سخت؛ آشیانه محزون

گزارش همشهری از ‌زندگی مردم شهرغمزده حاشیه دنا؛ 14روزپس از سانحه هوایی
«پازنِ پیر» سرش به طاق آسمان خورده. از روزی که پرواز3704 به مقصد نرسید، کسی نیم‌تنه بالایش را ندیده، این چند روز در اندود ابر و مه ناپدید شده است...

شیر شاه

برای مردی که راه را به استقلال نشان داده است
وینفرد شفر با بالا کشیدن استقلال از ته جدول لیگ‌برتر و درخشش در آسیا، ماموریت غیرممکن را با موفقیت انجام داده بود...

به‌زودی در قدس نماز جماعت خواهید خواند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از سوریه در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام، پیروزی را از آنِ ملت‌های مؤمن و مجاهد خواندند و با تأکید بر لزوم پافشاری بر مشترکات اسلامی، گفتند: امیدواریم همگی آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید.

طرح ویژه دولت برای 14جزیره استان هرمزگان

روحانی در جریان سفر استانی به استان هرمزگان از طرح ویژه دولت برای 14جزیره این استان خبر داد و گفت: در این استان 14جزیره وجود دارد که وزارت کشور شرایط تمامی این جزیره‌ها را بررسی کرده و گزارش خوبی را درباره چگونگی اوضاع این جزایر ارائه کردند و باید تلاش کنیم تا زمینه‌های رشد و پیشرفت در این جزایر بیش از پیش فراهم شود.

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره بدون کالای خارجی

اسرار گنج دره جنّی