13
شنبه 15 تیر 1398
شماره 7702
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری «غول» قاتل پیش از خروج از مرز

کوتاه از حادثه
شرور معروف شرق تهران که به اتهام قتل پسری جوان با شلیک گلوله تحت تعقیب پلیس بود، در یکی از شهرهای مرزی کشور دستگیر شد.
ویژه
در منطقه‌یک، تقاطع پل گلابدره و امامزاده قاسم که محل آبگیری تانکرهای آب است، یک لوله قطور، آب فاضلاب را در رودخانه گلابدره تخلیه می‌کند که ضمن ایجاد آلودگی و بوی تعفن بسیار بد، به محیط‌زیست آسیب می‌رساند.
برای ترویج دوچرخه‌سواری در شهرهای بزرگ که روزنامه همشهری گزارشی از آن نوشته بود، پیشنهاد می‌شود بانک‌ها، مؤسسات تجاری و صداوسیما دوچرخه جایزه و هدیه بدهند که هم به اندازه خودرو گران نیست و هم به توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در جامعه کمک می‌کند.
از روزنامه همشهری و مسئولان برای پیگیری مشکل و چاپ مشکل میدان شهیدبهشتی کمالشهر درخصوص نصب چراغ راهنمایی و رانندگی که نبود آن باعث انواع تصادفات و تخلفات بود، بی‌اندازه سپاسگزاریم.
سارقان مسلح پس از سرقت میلیاردی از خانه آخرین طعمه‌شان، سوار بر 2پراید پا به فرار گذاشتند؛ غافل از اینکه مرد موتورسواری در تعقیب آنهاست و باعث دستگیری‌شان خواهد شد.

خالکوبی، شرط عضویت در باند زورگیری

داخلی
حسین، معروف به حسین آفت، 24ساعت پس از آزادی از زندان باند زورگیری راه‌انداخت و شرط عضویت در این باند، خالکوبی‌های ترسناک برای ترساندن طعمه‌ها بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
2دختربچه 9ساله هنگام بازی در آب چشمه روستایی در ایلام جانشان را از دست دادند.
روابط عمومی شهرداری منطقه18 در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 22خرداد با عنوان «سگ‌های بلوار الغدیر را جمع کنید»، پاسخ داده است: اکیپ‌های زنده‌گیری سگ‌های بی‌صاحب به‌طور مستمر در منطقه فعال هستند و پس از چاپ پیام مذکور در روزنامه همشهری نیز طی چند مرحله به بلوار الغدیر مراجعه و تعداد 3قلاده سگ جمع‌آوری و به مکان‌های مجاز برای نگهداری این حیوانات منتقل شد.
جوان افغانستانی که به‌خاطر در رفتن کتفش نزد یک شکسته‌بند رفته بود، در حادثه‌ای عجیب جانش را از دست داد.