6
سه شنبه 4 تیر 1398
شماره 7694
ادب‌وهنر
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روی پوستر فیلم عدد 12+ خودنمایی می‌کند و تیزرهای تلویزیونی هم یکی در میان این عدد را نشان می‌دهند، ورودی بعضی سینماها هم که در قرق عکس‌ها و محصولات تبلیغاتی فیلم است هم از قاعده درج عدد هشدار گروه های‌سنی مستثنا نیستند.
بعد از توقف اکران «ما همه با هم هستیم» در کرمان به دلیل لهجه کرمانی یکی از شخصیت‌ها، حالا خبر رسیده فیلم «شبی که ماه کامل شد» هم در استان سیستان و بلوچستان امکان نمایش ندارد.
چای و داستان
فیلم مردگان نمی‌میرند اثر جیم جارموش که در افتتاحیه کن2019 به ‌نمایش درآمد، شاید به لحاظ هنری در زمان اکران چندان مورد توجه قرار نگرفت.
قصر شیرین در جشنواره شانگهای جایزه‌باران شد

جلوه قصر در جلوه‌گاه شرق

روسیاهی به زغال ماند و حالا داورانی که در سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی فجر، پَر سیمرغ‌های فیلم «قصرشیرین» را در حمایت همه‌جانبه و غیرمنصفانه از فیلم «شبی که ‌ماه کامل شد»
مجوز جنایت بی‌دقت صادر شد

مجوز جنایت بی‌دقت صادر شد

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه شامگاه 2تیر‌ ماه با 4فیلمنامه موافقت کرد.
آغاز «فرشته تاریخ» در تئاترشهر
بلیت نمایش «فرشته تاریخ» نوشته و کارگردانی محمد رضایی‌راد که اجرای خود را از دوم تیر آغاز کرده به دانشجویان تخفیف ویژه می‌دهد.
داستان اسباب بازی4 به کارگردانی جاش کولی پس از اکران آخر هفته در 4هزار و 575سالن سینما در کانادا و آمریکا با 118میلیون دلار فروش در صدر جداول باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
تصویربرداری آخرین بخش‌های باقیمانده سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید چندی قبل در تهران به پایان رسید.