14
پنج شنبه 3 اسفند 1396
شماره 7328
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رئیس ایفلا؛ مهمان ویژه هشتادمین سالگرد تأسیس کتابخانه ملی

کتاب
گلوریا پرز سالمرون، رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری ایفلا به دعوت سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای حضور در ویژه‌برنامه هشتادمین سال تاسیس آن پاسخ مثبت داد.
ویژه
تالارهای مختلف شهر تهران و شهرستان‌ها در‌ماه پایانی سال در تکاپوی میزبانی از گروه‌ها و خوانندگان فعال حوزه موسیقی در بخش‌های مختلف برای اجرای زنده خواهند بود. مهر در گزارشی به کنسرت‌های گروه‌های سنتی و پاپ در شهرهای مختلف ایران پرداخته است.
مانی حقیقی، کارگردان فیلم سینمایی «خوک» در نشست خبری آن در جشنواره برلین اعلام کرد که می‌خواهد تصویر زن قدرتمند ایرانی را در فیلم‌هایش ارائه دهد.
صدیق تعریف بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده به‌منظور همیاری و همدلی با کودکان زلزله‌زده استان کرمانشاه روز هفتم اسفند در همدان و روز نهم اسفند‌ماه در کرمانشاه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.
جورج کلونی و همسرش نیم‌میلیون دلار به جنبش دانش‌آموزی کنترل سلاح گرم در آمریکا کمک مالی کردند.
نمایش«آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی به‌دلیل نقص فنی بازهم به تعویق افتاد.

صورت‌های بی‌تکرار

3روایت از فرشید مثقالی که این روزها نمایشگاه آثارش در گالری اعتماد برپاست
تجسمی
فرشید مثقالی از هنرمندانی است که خیلی زود امضای خودش را پیدا کرد و خیلی زود در هنر معاصر ایران ستاره شد و در عرصه‌های جهانی نیز خوش درخشید و جایزه‌های بین‌المللی بسیاری را به‌دست آورد.
کسی پول در جیب فیلم کوتاه و مستند نمی‌گذارد

کسی پول در جیب فیلم کوتاه و مستند نمی‌گذارد

محمد آفریده، مدیر پیشین انجمن سینمای جوانان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در گفت‌وگویی مفصل با پایگاه خبری فیلم کوتاه ضمن اشاره به وضعیت فیلم کوتاه در کشور از وضعیت کلی سینمایی انتقاد کرده است.
بزرگداشت رکن‌الدین خسروی در سنگلج
بزرگداشت رکن‌الدین خسروی در سنگلج
مراسم بزرگداشت زنده‌یاد رکن‌الدین خسروی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
ویژه برنامه «نقش عشق» با هدف تجلیل از 6دهه فعالیت عاشقانه استاد هوشنگ ظریف، نوازنده شهیر تار با حضور پیشکسوتان، هنرمندان و اهالی موسیقی جمعه 4 اسفند ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.