56
سه شنبه 26 شهریور 1398
شماره 7761
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایجاد 5 هزار شغل برای مددجویان بوشهری

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر: امسال برای اجرای طرح‏های کارآفرینی 100 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری کم بهره مصوب شده است
نیکوکاری
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهراز ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی ویژه مددجویان خبر داد
اخبار ویژه
س0ودای کسب شه0رت در زمینه‌های هنری زمینه پدید آمدن کلاه‌برداری‌های اینترنتی را فراهم کرده است؛ کلاه‌بردارانی که به واسطه مبالغ اندکی که از فریب‌خوردگان دریافت می‌کنند از گزند شکایت در امان می‌مانند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: تاکنون اطلاعات بیش از 900 هزار مشترک برق این شرکت در طرح ملی قبض سبز و حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده و این افراد قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موسس و یا مدیر مدرسه غیر‌دولتی متخلف در استان طبق قانون برخورد می‌شود.
دیدار قشقایی شیراز و فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه یکی از دیدارهای حساس این هفته بود که فجر موفق شد با 2 گل به پیروزی برسد.
نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص کد گمرک به منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان خبر داد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۴۰ پرونده برای برخورد با تخلفات واحدهای صنفی لوازم‌التحریر، پوشاک و کیف و کفش خبر داد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: در سال جاری، تاکنون ۲۲۰‌فقره حریق در عرصه‌های طبیعی رخ داده است.

سرنوشت مبهم کشتی بوشهر- دوحه

در حال حاضر دوحه ترمینال مسافری خود را بازسازی می‌کند و قرار شده به زودی عملیات بازسازی تمام شود اما هنوز زمان آن مشخص نیست
خبرخوان
در حالی که قرار بود نخستین سفر کشتی بوشهر- دوحه دوم شهریورماه امسال انجام شود، مشکلات زیادی دست به دست هم داد تا نهایتاً مردم این جواب را از مسئولان بشنوند که کشتی بوشهر- دوحه حرکت می‌کند، اما معلوم نیست چه زمانی.
بزرگ‌ترین روستای بوشهر دبیرستان ندارد

بزرگ‌ترین روستای بوشهر دبیرستان ندارد

مشکلاتی مانند تصادف و هزینه‌های ایاب و ذهاب در نبود دبیرستان مناسب دانش آموزان روستای شیرینو را تهدید می کند
شماری از اهالی بندر شیرینو بزرگ‌ترین روستای استان بوشهر ابتدای هفته با تجمع در مقابل فرمانداری کنگان خواستار احداث و راه‌اندازی دبیرستان در زادگاه خود شدند.
ورزشکار یاسوجی رکورد طناب‌زنی جهان را شکست

ورزشکار یاسوجی رکورد طناب‌زنی جهان را شکست

«ناصر احمدی» ورزشکار امدادگر یاسوجی هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با 34 سال سن، با ثبت رکورد جهانی طناب‌زنی، ۱۶۰۹ متر در حال دویدن را در زمان ۶ دقیقه و۳۰ ثانیه به اسم خود ثبت کرد.
سالانه ۶ تن عسل در کهگیلویه تولید می‌شود
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: سالانه ۶ تن عسل مرغوب از کلونی‌های زنبور عسل این شهرستان تولید و روانه بازار می‌شود.
PDF سه‌شنبه 26 شهریور 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
بر اساس آخرین آمار منتشرشده درباره میزان مشارکت زنان در مدیریت استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، سهم کهگیلویه و بویراحمد 6/6 درصد است که در مقایسه با دیگر استان‌ها در کشور وضعیت و جایگاه مطلوبی ندارد.
توسعه سیستم‌های نوین آبیاری برای حفظ منابع آب از جمله سیاست‌های دولت است که در این زمینه، تاکنون ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار از زمین‌های آبی کشور به این سیستم‌ مجهز و سطح قابل توجهی نیز در دست مطالعه و اجراست.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کلاس‌های دوزبانه در 5 منطقه آموزشی استان بوشهر برگزار می‌شود.
برپایی غیرقانونی میدان عرضه دام در دل شهر مادوان و درست در جوار جاده توریستی‌ شهر سی‌سخت سلامت مردم و حتی گردشگران و مسافران را به خطر انداخته است.