54
سه شنبه 5 شهریور 1398
شماره 7745
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ابطال کارت‌ ملی 16 درصد از یزدی‌ها

در استان یزد
مدیر کل ثبت احوال استان یزد با اشاره به ابطال سریال کارت‌ ملی 16 درصد از شهروندان یزدی که تاکنون نسبت به هوشمند شدن کارت ملی خود اقدام نکردند، تاکید کرد: این دسته از شهروندان در جریان فرآیندهای وابسته به کارت ملی با مشکل مواجه خواهند شد.
اخبار ویژه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: با گذر از فصل گرما و خنک شدن هوا در استان، خطر بروز بحران و تنش آبی در تامین آب شهرهای استان برطرف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال‌و‌بختیاری از اتمام عملیات گازرسانی به ۴ منطقه استان با ۹۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال هزینه در مناطق جنگلی، کوهستانی و سردسیر این استان خبر داد.
واقعیت‌های موجود نشان‌دهنده تخریب منابع طبیعی در کل کشور و از جمله جنگل‌های زاگرس است. بر اساس آخرین آمارهای رسمی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بیش از یک میلیون و ۴۳۰ هزار هکتار از جنگل‌های زاگرس کشور دچار خشکیدگی، آفت و تخریب شده است.

افتتاح 2615 طرح در 3  استان

تدارک 1734طرح در 24 شهرستان اصفهان /720طرح با اشتغالزایی 2100 نفر در هفته دولت در استان به بهره برداری می‌رسد
پرونده
نزدیک به 4دهه از انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت دو یار دیرین امام ره و انقلاب می گذرد، اما این حادثه در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار شد و دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامیده شد تا با وجود همه ناملایمتی ها، دولتمردان با اقتدار و در ادامه اهداف شهیدان گام بردارند. اما این 7روز ابتدای شهریور فرصتی است تا مسئولان انباشتی از طرح ها را افتتاح کنند.
«زینبیه» دیگر منطقه محروم نیست

«زینبیه» دیگر منطقه محروم نیست

اهالی منطقه ۱۴ اصفهان با حضور جمعی از مسئولان شاهد بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در این منطقه از شهر اصفهان بودند، منطقه‌ای که برچسب محرومیت بر پیشانی آن خورده اما قرار است رنگ آبادانی و توسعه بگیرد.

برگزاری نهمین نمایشگاه سالانه کانون عکس اصفهان

نمایشگاه سالیانه کانون عکس اصفهان در موزه هنرهای معاصر این شهر برپا شد.
تابلوهای بافت‌ جهانی یزد ساماندهی می‌شود
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد سعی دارد تا مهرماه امسال نسبت به ساماندهی تابلوهای راهنما در بافت‌ جهانی یزد و بافت تاریخی میبد اقدام کند.