54
دو شنبه 4 شهریور 1398
شماره 7744
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تولید ۲۰ درصد محصولات کشاورزی کشور در چهارمحال‌و‌بختیاری

در استان چهارمحال و بختیاری
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: ۲۰ درصد محصولات کشاورزی کشور در چهارمحال‌و‌بختیاری تولید می‌شود.
اخبار ویژه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: ۱۲ نفر از ۱۳ کوهنورد ناپدید شده در ارتفاعات چهارمحال‌و‌بختیاری پیدا شدند.
هماهنگ‌کننده تیم پیوند عضو چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد با رضایت خانواده این مرحوم جداسازی و به ۴ بیمار نیازمند اهدا شد. «زهرا سیاح» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اعضای بدن «رضا مهدی‌پور» ۵۴ ساله از شهرکرد که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده این مرحوم در بیمارستان کاشانی شهرکرد جداسازی شد.
استاندار اصفهان گفت: قرار است شورای عالی منطقه ویژه علم و فناوری در وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تشکیل شود تا در استان‌های مختلف کشور همچون اصفهان، یزد، خراسان رضوی و آذربایجان این
در جلسه شورای اسلامی شاهین‌شهر «محمدعلی عزیزی» تا تعیین شهردار شاهین‌شهر با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد
شهردار اصفهان گفت: امسال برگزارکنندگان سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به معنای واقعی از مفهوم شهر دوستدار کودک رونمایی کردند.
باوجود کاهش نسبی قیمت خودرو، بازار خودروی اصفهان همچنان راکد است، به‌طوری‌که بنا به گفته فعالان این بازار به‌ندرت خرید و فروشی انجام می‌شود. گویا مشتریان در انتظار شکسته شدن نرخ‌ها، فعلاً دست از خرید کشیده‌اند.

کاهش روزهای آلوده در یزد

دلیل اصلی کاهش ملموس روزهای آلوده استان در سال جاری، بارش‌های خوب فصل بهار بود
اقلیم
شرایط مساعد آب و هوایی در فصل بهار، کاهش روزهای آلوده استان را به دنبال داشته چراکه هم میزان انتشار گرد و غبار را کاهش داد و هم آثار طوفان‌های محلی را با بارش‌های مناسب کم کرد، به این ترتیب شاهد کاهش 40 درصدی روزهای آلوده استان در 5 ماه سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
راه  توسعه چهارمحال و بختیاری  از گردشگری می‌گذرد

راه  توسعه چهارمحال و بختیاری  از گردشگری می‌گذرد

گردشگری برای استان‌هایی همچون چهارمحال و بختیاری با وجود جاذبه‌های فراوان می‌تواند به مهم‌ترین منبع کسب درآمد ارزی تبدیل شود
شاید بتوان گفت با وجود فشارهای موجود در ابعاد بین‌المللی و داخلی تنها راهی که می‌تواند به شکوفایی اقتصاد کشور و به‌خصوص چهارمحال و بختیاری کمک کند، توسعه گردشگری است.

برگزاری اجلاس بین‌المللی  پیرغلامان حسینی در یزد

در استان یزد
استاندار یزد گفت: اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی یزد از چهارشنبه این هفته و همزمان با هفته دولت برگزار می‌شود.
PDF دوشنبه 4 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
اولین بازارچه دائمی بانوان کارآفرین شهرستان میبد با هدف رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات مشاغل خانگی بانوان این شهرستان دایر شد
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد گفت: این شهر ۸۶ هکتار بافت فرسوده دارد.
استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: سه‌شنبه این هفته از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری مسکن ملی در شهرهای کشور افتتاح می‌شود که یک‌هزار و 300 واحد آن سهمیه استان ماست.
مدیرکل استاندارد استان یزد با اشاره به ابطال و تعلیق 143 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در استان طی چهار ماهه اول امسال، شرایط نابسامان اقتصادی را از عمده علل آن بیان کرد.