54
دو شنبه 15 مهر 1398
شماره 7778
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

19 واحد بوم‌گردی تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی البرز: در حال حاضر 8 واحد بوم‌گردی فعال در البرز وجود دارد که پذیرای مسافران است
با مسئول
مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به توسعه گردشگری سلامت در استان، گفت: از ۱۹ واحد بوم‌گردی تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.
اخبار ویژه
رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی فرمانداری کرج از اجرای طرح تشدید جمع‌آوری و برخورد با متکدیان در کلان‌شهر کرج خبر داد.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام از برقراری خط پروازی کرج– کیش از ۱۶ مهرماه خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از انتصاب دادستان جدید شهرستان اشتهارد خبر داد.
اهمیت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های هنری به عنوان نیمی از نیروی فعال جامعه، بر هیچ‌کس پوشیده نیست و خلق آثار ارزشمند هنری در شرایطی که فرصت بروز استعداد‌ها برای زنان مهیا بوده، به‌خوبی مؤید این واقعیت است. حضور موفق «ندا قربانیان» در البرز به عنوان یکی از هنرمندان فعال در این عرصه هنری را می‌توان یکی از نمود‌های این موضوع به شمار آورد.
زندگی دانشجویی، در طول  دوران تحصیل برای بسیاری اتفاق می‌افتد. این زندگی با فراز و نشیب‌هایی همراه است که اغلب دانشجویان را دچار چالش‌های بسیار می‌کند. در استان البرز نیز با داشتن دانشگاه‌های مهم این زندگی وجود دارد. یکی از دانشگاه‌هایی که زندگی دانشجویی را برای دانشجویان رقم زده دانشگاه خوارزمى است.

برنامه ریزی برای مهاجرت معکوس به روستاها

پرداخت تسهیلات اشتغال ، گازرسانی به روستا‌های صعب العبور و پوشش 99 درصدی آب آشامیدنی بهداشتی در روستا‌ها از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان است
روستا
البرز علی‌رغم وسعت کمی که دارد، ظرفیت‌های بسیاری را در دل خود جای داده که بخشی از آنها در دل روستاهای استان قرار دارند. طبق آمار، 199 هزار نفر از جمعیت حدود 3 میلیون نفری البرز در 350‌روستا ساکن هستند، اما با وجود این‌که جمعیت روستایی استان به نسبت شهرنشینان کمتر است، روستاییان سهم بالایی از ارزش افزوده استان دارند.
PDF دوشنبه 15 مهر 1398
کوتاه البرز
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینیره البرز گفت: 14 هزار و ۵۰۰ مددجوی سالمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینیره در استان از خدمات معیشتی بهره‌مند هستند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از اجرای طرح نظارت بر پاساژهای استان خبر داد.
فرمانده انتظامی البرز گفت: نظرسنجی انجام‌شده به کمک دانشگاه‌های استان نشان می‌دهد در سال 97 احساس امنیت 9 درصد نسبت به سال 96 در استان افزایش داشته است.