5
پنج شنبه 9 آبان 1398
شماره 7795
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هشتاد و هشت بهار

روی شیشه قدیمی‌ترین قنادی تهران با فونت درشت نوشته شده: «تاسیس 1317»، اما برای پی‌بردن به قدمت این مغازه که در حوالی چهارراه سرچشمه واقع شده باید پای حرف‌های حاج حسین بهار نشست.
ویژه
پاییز فصلی دوست‌داشتنی است. فصل هزاررنگ دلدادگی و عاشقی است؛ فصلی که طبیعت با قلم زیبا و رنگین خود، عظمت و شکوه خداوند را به نظاره می‌نشیند.
از همان روزها که شعر «من یار مهربانم» را در مدرسه حفظ می‌کنیم تا سال‌های بزرگسالی که پشت ویترین کتابفروشی‌ها به تماشا می‌ایستیم، کتاب خواندن نقش غیرقابل انکاری در شکل‌گیری شخصیت، افزایش آگاهی و تغییر سبک زندگی همه ما دارد.
حال و هوای پیست اتومبیلرانی استادیوم آزادی با روزهای دیگر به کلی متفاوت است.
احوالپرسی از سروش صحت که حالا بیشتر از فیلم‌ها و سریال‌هایش با برنامه «کتاب‌باز» شناخته می‌شود

کتابخانه شبانه‌روزی را آرزوست

سروش صحت تا چند سال پیش برای مخاطبان تلویزیون، چهره آشنایی بود که نامش به‌عنوان نویسنده و کارگردان، در تیتراژ محبوب‌ترین سریال‌های این سال‌ها دیده می‌شد.
صدای مرد بی‌صدا

صدای مرد بی‌صدا

نرمه بادی که در خیابانی نازک و یک‌طرفه می‌آید دنبال برگ‌های خسته از روز سی‌ام پاییز می‌گردد.
خود سفر رفتن یک کار مهم است
خود سفر رفتن یک کار مهم است
این، یک زندگی کاملاً رؤیایی است؛ بازیگر معروفی باشی، مدام درگیر پروژه و کار و فیلم و... باشی، به سفر بروی، پول نسبتاً خوبی هم بگیری و بعدش هم برگردی و دوباره منتظر باشی تا کار بعدی و سفر بعدی از راه برسد.
برای علاقه‌مندان به حوزه موسیقی، فردین خلعتبری نیازی به معرفی ندارد. کسی که می‌توان رد آهنگسازی‌هایش را در بسیاری از قطعات و آلبوم‌های موسیقی دنبال کرد، اگر از خود خوانندگان این آثار شناخته‌شده‌تر نباشد، قطعا کمتر هم معرف حضور دنبال‌کنندگان موسیقی نیست.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
شباهتش به شهیدباقری او را از صحنه تئاتر به مقابل دوربین سینما و تلویزیون کشاند و هنرنمایی‌اش در مستند تحسین‌شده «آخرین روزهای زمستان» مسیر فعالیت هنری‌اش را تغییر داد تا به «ماجرای نیمروز1» برسد.
تئاتر تماشاکردن هم از آن لذت‌های بی‌جایگزین دنیاست. یک جورهایی، انگار دارید فیلم سینمایی بدون روتوش را در یک فضای صمیمانه و بدون واسطه و دقیقاً جلوی چشم‌تان و البته به‌صورتی جمع و جور و حرفه‌ای‌تر و هنری‌تر تماشا می‌کنید. اگر دوست دارید سری به یک نمایش تئاتر بزنید.