5
چهار شنبه 18 بهمن 1396
شماره 7317
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرمایه‌گذاری صنعت نفت با انتشار اطلاعیه‌ای از برنامه خود برای عرضه سهام یکی از زیرمجموعه‌هایش در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس، معروف به بورس لی‌لی‌پوتی‌ها خبرداد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی- شستا اعلام کرد: این هلدینگ بزرگ اقتصادی ظرف 2سال آینده سهام همه شرکت‌هایش را واگذار می‌کند.
در جریان مبادلات دیروز هرسهم شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، به‌عنوان سیزدهمین شرکت جدید بورس در سال‌جاری، ۲۷۳ تومان قیمت خورد.
بورس
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 106واحد کاهش یافت و به 97هزارو 927واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 6پله نزول در محدوده 1086واحد قرار گرفت.

آغاز عرضه وام مسکن بانک‌ملی از اسفند در فرابورس

با پذیرش اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی در فرابورس، مبادلات این اوراق از اسفندماه امسال رسما آغاز می‌شود
معاون توسعه بازار فرابورس ایران از پذیرش اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی و آغاز معاملات آن از اسفند‌ماه خبر داد و گفت: پذیرش این اوراق در فرابورس بازار تسهیلات مسکن را گسترده‌تر می‌کند.

سومین شکست در برنامه عرضه سهام دولتی

سازمان بورس در یک هفته اخیر با استناد به یک آیین‌نامه انعطاف‌ناپذیر صلاحیت مشتریان سهام 3شرکت دولتی را رد کرده است
سختگیری‌های سازمان بورس و اوراق بهادار و آیین‌نامه انعطاف‌ناپذیر مصوب شورای بورس، برای سومین بار در یک هفته اخیر برنامه دولت برای اصلاح ساختار مالکیت شرکت‌ها را با مانعی جدی مواجه کرد.
۲۴ بهمن؛ عرضه سهام 8شرکت دولتی
سازمان خصوصی‌سازی در روز ۲۴ بهمن سهام ۸‌شرکت دولتی را از طریق مزایده واگذار می‌کند.
بورس
با رشد قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد فضای سرمایه‌گذاری هم در حال تغییر است. در این میان تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند ترکیب سرمایه‌گذاری در بازار سهام هم به‌زودی دستخوش تغییر شود.