13
دو شنبه 19 فروردین 1398
شماره 7632
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«هوادار» حیا کن!

یادداشت
​​​​​​​یکی از اتفاقات مهم این چند روز، مصاحبه مفصل مامه تیام با روزنامه البیان امارات بود. بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی‌های متعدد در مورد دلایل جدایی این بازیکن از استقلال، حالا خود تیام می‌گوید علاقه همسرش به زندگی در امارات مهم‌ترین نقش را در انتخاب عجمان توسط این بازیکن داشته است.
ویژه
ذوب‌آهن که تا این مقطع موفق‌ترین تیم ایران در لیگ قهرمانان2019 بوده در سومین بازی‌اش از این رقابت‌ها امشب میهمان الوصل امارات خواهد بود.
نوید مظفری، کارشناس داوری با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد به احترام برنامه90 و عادل فردوسی‌پور با برنامه «فوتبال برتر» همکاری نخواهد کرد.
مجموعه ورزشی آزادی با اعمال سیاست‌های جدید اقتصادی به سمت پولی‌شدن می‌رود؛ تا جایی که هر فرد باید برای ورود به آن 2هزار تومان پرداخت کند
گره بازی پرسپولیس و پیکان می‌توانست خیلی زودتر از شوت سیامک نعمتی باز شود اما علی علیپور ضربه پنالتی دقایق ابتدایی مسابقه را از دست داد.
محسن کریمی که بازی استقلال و سایپا را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، برابر الهلال هم به همین دلیل غایب است.

جست‌و‌جوی کلید بهشت در جهنم

تیتر یک
پس از باخت در داربی و حاشیه‌هایش، استقلال با نیمی از توان به الهلال پرتوان رسیده است/استقلال در بدترین موقعیت ممکن به الهلال عربستان رسید. اما شاید لشکر شکست‌خورده شفر بتواند با خلق یک معجزه در این بازی، هم 3امتیاز را از چنگال عربستانی‌ها خارج کند و هم با یک شوک بموقع از زیر سایه شوم شکست در داربی خارج شود.
فصل کریم

فصل کریم

بنزما هر فصل همین موقع باشگاه و هواداران را متقاعد می‌کند که مهاجم نخرند/هر فصل این موقع‌ها که می‌شود آقا کریم یادش می‌آید که باید گل بزند.
هشدار! فوتبال حرفه‌ای ایران در آستانه تعطیلی
هشدار! فوتبال حرفه‌ای ایران در آستانه تعطیلی
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس و محمود اسلامیان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون، از مشکلات مالی فوتبال گفته‌اند و تنها راه نجات را پرداخت حق‌پخش تلویزیونی دانسته‌اند
حالا هرکس که از اینجا می‌گریزد خوشحال‌مان می‌کند. به جان خودم خوشحال‌مان. نهایتش ما زیر تابوتش به آرامی پچ‌پچ می‌کنیم که «آخیش راحت شدی.» از پوسیدن در گوشه‌گوشه خانه سالمندان راحت شدی.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رشیدی: قطبی هم در تیم ملی می‌گفت باید ضعف خروج رحمتی حل شود
دیدار عقب افتاده خودروسازان بین دو تیم سایپا و پیکان از هفته هفدهم قرار است امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود.