13
یکشنبه 23 دی 1397
شماره 7577
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پتانسیل قهرمانی داریم

یادداشت
​​​​​​​وقتی در دومین بازی می‌توانید با 2گل پیروز شوید، نشان از روند خوب تیم ملی است و اینکه بازیکنان با‌انگیزه در میدان ظاهر شدند. واقعا ویتنام بهتر از یمن بود.
ویژه
اولگنار سولشر -سرمربی نروژی منچستریونایتد- از بدو ورودش به اولدترافورد، نتایج خیره‌کننده‌ای را کسب کرده است. در کنار نتایج خوب، بازی منچستریونایتد هم بسیار چشم‌نواز شده است و هواداران از تماشای گل‌های پرشمار زیبا حسابی لذت برده‌اند.
خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی به  اظهارات مسعود ده نمکی درباره پیروزی پر گل ایران مقابل یمن واکنش نشان داد. مهاجم سابق تیم ملی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «من موافق حرف‌های آقای ده‌نمکی نیستم. تیمی که ضعیف است، نباید به مسابقات بیاید و بازی کند.
بازی‌های دوم مرحله گروهی تیم‌ها در جام‌ملت‌ها هنوز به پایان نرسیده اما تا همین امروز 2 تیم سرمربی‌شان را برکنار کرده‌اند.
آرژانتینی‌ها خیلی به فوتبال جوانمردانه اعتقادی ندارند؛ البته هیچ فوتبالی به ‌اندازه انگلیس روی این موضوع حساس نیست. انگلیسی‌ها به تمارض خیلی حساسیت دارند و بازیکنانی که در محوطه جریمه حریف به قصد گرفتن پنالتی شیرجه می‌زنند از سوی اهالی فوتبال در این کشور شدیدا مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

رگ غیرت

در پیروزی 2بر صفر مقابل ویتنام اشکان دژاگه و سامان قدوس عالی بازی کردند اما ستاره تیم ایران پسر 24ساله ترکمن بود؛ او حالا آقای گل جام هم هست
قدرت روسیه، صعود ایران را سخت می‌کند؟

قدرت روسیه، صعود ایران را سخت می‌کند؟

والیبال ایران امیدوار است از انتخابی جهانی به المپیک برسد اما هم قدرت روسیه و هم بی‌ثباتی در فدراسیون والیبال ایران، احتمال این صعود را کم می‌کند
والیبال ایران می‌تواند مستقیم از مرحله اول مسابقات انتخابی به المپیک برسد؟ ایران که تا به حال فقط یک‌بار المپیک را در ریودوژانیرو تجربه کرده است، در دوره‌های گذشته امیدوار بود در مسابقات انتخابی قاره‌ها سهمیه المپیک را بگیرد چرا که جزو 3 تیم اول جام جهانی بودن غیرممکن به‌نظر می‌رسید. اما این بار فدراسیون جهانی مدل انتخابی را تغییر داده است و در این مدل بعضی برای ایران این شانس را قائل هستند که قبل از برگزاری انتخابی در سطح قاره‌ها، المپیکی شود.
خریدهای ناکام پروفسور
خریدهای ناکام پروفسور
4بازیکن مهمی که با وجود تمایل برانکو، پرسپولیسی نشدند. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پایان‌دادن به شایعات، رسما نام 3بازیکنی را که در فهرست خرید زمستانی برانکو قید شده بود افشا کردند.
اظهارنظر مسعود ده‌نمکی در مورد اینکه «نباید به یمن 5 گل می‌زدیم، چون این کشور جنگ‌زده است» آنقدر عجیب و ماقبل تحلیل است که زیاد نباید جدی‌اش گرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رئیس بوکس هرگونه اختلاف و استعفا را در هیأت رئیسه فدراسیون رد می‌کند و با این حال یک عضو پیشکسوت آن را تأیید می‌کند و حتی می‌گوید که حسین ثوری -رئیس فدراسیون- صلاحیت حضور در این پست را ندارد.
صحبت‌های مسعود ده‌نمکی در برنامه فرمول یک علی‌ضیا درباره برد 5گله تیم ایران برابر یمن حسابی خبرساز شده و واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشته است. اهالی فوتبال این حرف ده‌نمکی را نپسندیدند و نظرات‌شان را ابراز کردند.
روز بیستم آذرماه بود که سرانجام شایعات به تحقق پیوست و ایرج عرب به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس جانشین حمیدرضا گرشاسبی شد؛ مدیری که به‌خاطر بازنشستگی صندلی‌اش را از دست داد.