• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 23 دی 1397
کد مطلب : 44504
+
-

خریدهای ناکام پروفسور

خریدهای ناکام پروفسور

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پایان‌دادن به شایعات، رسما نام 3بازیکنی را که در فهرست خرید زمستانی برانکو قید شده بود افشا کردند. بر این اساس روشن شده که این 3نفر، محمد نادری، سینا مریدی و رضا قوچان‌نژاد بوده‌اند. در نهایت از این جمع تنها نفر اول جذب شد و باشگاه نتوانست زمینه انتقال 2بازیکن بعدی را فراهم کند. مریدی تحت قرارداد فولاد بود و رضایتنامه‌اش صادر نشد، قوچان‌نژاد هم سر قیمت به توافق نرسید. حالا اگر از هافبک تیم اهوازی صرف‌نظر کنیم، اسم گوچی رسما به فهرست بازیکنان بزرگی اضافه می‌شود که با وجود علاقه برانکو جذب پرسپولیس نشدند.
   کاوه رضایی:یکی از مهم‌ترین بازیکنانی که برانکو روی جذب آنها اصرار داشت، کاوه رضایی بود. بعد از درخشش در ذوب‌آهن، سرمربی پرسپولیس مصمم بود این بازیکن را به خدمت بگیرد. با وجود این او با مبلغ بالاتر به استقلال پیوست. روند مذاکرات کاوه با پرسپولیس بیش از حد به طول انجامید و نهایتا هواداران این تیم با صدور یک طومار خواهان حفظ شأن باشگاه و انصراف از خرید این بازیکن شدند. رضایی در حالی به استقلال پیوست که گفته می‌شد منصوریان به او قول داده با استفاده از رابطه دوستانه‌اش با کارلوس کی‌روش، زمینه حضور این بازیکن در تیم ملی را فراهم کند؛ هرچند کاوه با وجود نمایش‌های خوبش در استقلال، در آن مقطع به تیم ملی دعوت نشد.
  مهدی قائدی:از زمان حضورش در ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول، شایعاتی در مورد علاقه برانکو به جذب این بازیکن به گوش می‌رسید. در آن مقطع حتی حسین ماهینی که روابط دوستانه‌ای با مدیران ایرانجوان داشت در رسانه‌ها اعلام کرد برای دریافت رضایتنامه قائدی رایزنی می‌کند، اما در یک غافلگیری بزرگ، این بازیکن سر از استقلال درآورد. به‌نظر می‌رسید حضور ماهینی و طارمی در پرسپولیس انگیزه‌ای برای این استعداد بوشهری باشد تا راه همشهری‌هایش را در پیش گیرد، اما قائدی تیم رقیب را انتخاب کرد.
  اللهیار صیادمنش:پیش از شروع مسابقات این فصل، برانکو علاقه زیادی به جذب ‌اللهیار صیادمنش نشان داد، اما محرومیت باشگاه از نقل‌وانتقالات، کار را برای سرخپوشان سخت کرده بود. درنتیجه این بار هم مثل 2پرونده قبلی، استقلالی‌ها وارد گود شدند و بازیکن مورد علاقه برانکو را روی هوا زدند. پدر‌اللهیار پرسپولیسی بود و دوست داشت این بازیکن سرخپوش شود، اما آنها نقدفروشی به استقلال را بر نسیه‌فروشی به پرسپولیس ترجیح دادند.
  رضا قوچان‌نژاد:برانکو که از گل‌نزنی‌های تیمش در این فصل به ستوه آمده بود، اسم یک «قاتل» را سرفهرست خریدهای زمستانی‌اش قرار داد، اما باشگاه پرسپولیس در جذب رضا قوچان‌نژاد ناکام بود. گوچی با شم گلزنی بالا می‌توانست مهاجمی کارگشا برای سرخ‌ها باشد، اما درنهایت این انتقال عملی نشد. مربی کروات اصرار داشت جذب گوچی با انضباط مالی همراه باشد و آرامش فعلی تیم را به هم نریزد. گفته می‌شود رقم پیشنهادی پرسپولیس برای یک سال‌ونیم 300هزار دلار بوده، اما قوچان‌نژاد 500هزار دلار می‌خواسته است. این اختلاف درنهایت منجر به جایگزینی مهاجم کروات با قوچان‌نژاد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید