13
دو شنبه 17 دی 1397
شماره 7572
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در مرحله حذفی کارمان سخت است

یادداشت
ناصر ابراهیمی |تیم‌های عربی خلیج فارس پیشرفت زیادی نمی‌کنند و بازی افتتاحیه بحرین و امارات هم این موضوع را ثابت کرد. مسابقه بار فنی بالایی نداشت. حتی اگر در گروه ایران هم بودند سوم یا چهارم می‌شدند.
ویژه
از روز اولی که ایرج عرب به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد، شایعاتی در مورد پیشینه هواداری او از استقلال به گوش می‌رسید.
گذشته از حواشی این چند روز، سؤالی که در مورد حضور فرهاد مجیدی در استقلال مطرح می‌شود این است که کار مربیگری او در تیم زیر 16ساله‌های اسپانیول به کجا کشید؟
امیر قلعه‌نویی گفته:«امیدوارم به‌خاطر عناد با من، سپاهان را نزنند»؛ یعنی شما مثل آب خوردن می‌توانی کلمه سپاهان را از این جمله برداری و تراکتورسازی، ذوب‌آهن یا استقلال را به جایش بگذاری.
گفت و گو
آرزو غیبی مادر 2 بچه است و برای تیم فوتبال همیاری آذربایجان غربی بازی می‌کند. او که به‌خاطر مخالفت‌های همسرش 5 سال از فوتبال دور بوده، در بازی با تیم آذرخش، دختر 18ماهه‌اش را روی نیمکت برد اما...
بین ستاره‌هایی که قیمت‌شان کاهش یافته،آلمانی‌ها از همه بیشتر افت قیمت داشته‌اند.
هواداران چلسی در بازی جام‌حذفی مقابل ناتینگهام فارست احتمالا برای آخرین‌بار بازیکنانی مثل فابرگاس، کیهیل، موراتا و لوفتوس‌چیک را از نزدیک دیدند.

یک دنیا امید و کمی نگرانی

با توقف میزبان و شکست استرالیا، باور کردیم که هیچ تیمی در جام ملت‌ها ضعیف نیست، با وجود این، نمایش امروز تیم ملی مقابل یمن می‌تواند میل بازیکنان ایران به قهرمانی را نشان بدهد
تیتر یک
میزبان جام ملت‌ها برای گرفتن یک امتیاز از تیم بحرین تا دقیقه 88عذاب کشید و اگر لطف داور نبود افتتاحیه را می‌باخت، استرالیا هم که قهرمان دوره پیش بوده، دیروز در بازی اول گرفتار مقاومت بازیکنان اردن شد. می‌توانیم از ناکامی 2 مدعی اصلی جام خوشحال باشیم، اما این فقط یک طرف ماجراست. طرف دیگر ماجرا کمی نگران‌کننده است.
اتوبوسی به نام یمن

اتوبوسی به نام یمن

یمن تیم قدرتمندی نیست اما در بازی‌های تدارکاتی نشان داده خیلی به سختی گل می‌خورد
من اعتراف می‌کنم!
من اعتراف می‌کنم!
اسحاق قویدل، بدنساز حرفه‌ای ایران که گرفتار سرطان شده، دلیل بیماری‌اش را داروهای بدنسازی می‌داند؛ او در گفت‌وگو با همشهری از مافیای فروش داروهای بدنسازی پرده برداشته است
استقلال هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده، اردوی قطر در ابهام است و بازیکنان تیم از بدقولی در پرداخت مطالباتشان به ستوه آمده‌اند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جام ملت‌های 2019رسما در کشور امارات افتتاح شد؛ کشوری که به کمک هزینه‌های زیاد و استادیوم‌های مدرنش بعد از 22سال دوباره فرصت میزبانی از این رقابت‌ها را به دست آورده و در گام اول مقابل بحرین تن به تساوی داد.
جلسه مجمع عادی باشگاه استقلال 5آذرماه در وزارت ورزش و جوانان و با حضور مسعود سلطانی‌‌فر- وزیر ورزش و جوانان- برگزار شد.