13
چهار شنبه 23 آبان 1397
شماره 7527
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آدم آهنی‌های کی‌روش

یادداشت یک
چرا اجازه نمی‌دهید تیم ملی را دوست داشته باشیم؟
ویژه
5 فدراسیونی که روسای بازنشسته‌شان باید به‌زودی پست خود را ترک کنند هنوز بر سر کار هستند؛سرپرست روسای فدراسیون‌های والیبال، فوتبال، کاراته، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های رزمی رسما مشخص نشده و این بلاتکلیفی اجرای قانون در ورزش را دوچندان کرده است.
سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه منتقدان پرسپولیس می‌گویند چرا برنامه‌های تلویزیونی روی پرسپولیس متمرکز بوده است به فارس گفت: «وقتی پرسپولیس به فینال آسیا رسیده و بازی مهمی در پیش دارد توقع دارید به‌ جای بازی پرسپولیس و کاشیما تلویزیون بازی اکسین البرز و گل‌گهر را پخش کند؟
تمرین دیروز استقلال در شرایطی برگزار شد که در همان ابتدا بارش باران و تگرگ آغاز شد و به همین دلیل استقلالی‌ها با لباس‌های گرم و البته بارانی بدن‌های خود را گرم کردند.
محمد بنا با انتشار پستی در اینستاگرام به برخی انتقادات پاسخ داده ولی به شخص خاصی اشاره نکرده است.
چرا کارلوس کی‌روش غایب فینال لیگ قهرمانان آسیا بود؟ آیا او برنامه بازگشتش از اروپا را عمدا طوری تنظیم کرد که فردای فینال در تهران باشد؟ آیا فدراسیون از او خواسته تماشاگر فینال باشد و قبول نکرده؟
وزیر ورزش در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه جدید فولاد، بار دیگر از اقدامات صورت گرفته در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس سخن گفت.

هشدار تعلیق فوتبال ایران سانسور شد

تیتر یک
گزارش اختصاصی همشهری از دلایل جلوگیری از پخش گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با رئیس فیفا.
از صفر در 38سالگی

از صفر در 38سالگی

رؤیای قهرمانی آسیا و تیم ملی ظرف 2 ساعت برای جلال حسینی تمام شد؛ آیا او همچنان سر پا می‌ماند؟ خط خوردن جلال حسینی از فهرست تیم ملی در جام‌جهانی روسیه، شوک بزرگی بود که شاید هیچ‌کس در ایران پیش‌بینی‌اش را نمی‌کرد. با وجود این، کاپیتان پرسپولیس تصمیم گرفت اعتراض علنی به این مسئله نشان ندهد و شاید بخت خودش را برای بازگشت به تیم ملی محک بزند.
این مرد حرف نمی‌زند
این مرد حرف نمی‌زند
الکسیس سانچس در اولدترافورد هیچ دوستی ندارد. الکسیس سانچس آدم خاصی است. او کلا گوشه‌گیر است و سرش به‌کار خودش است. درست به‌اندازه مجسمه‌اش در شهر زادگاهش، توکوپیا در شیلی ساکت است.
کی‌روش به‌خاطر سپاهان به برانکو بازیکن می‌دهد. سرخپوشان درنهایت به پایان کار خود در لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و با نایب قهرمانی در این بازی‌ها کار خود را تمام کردند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شروع آتش‌بازی‌های آزادی برای برپایی جشن قهرمانی کاشیما‌آنتلرز، دقیقا همان تصویری نبود که هواداران پرسپولیس برای دیدنش از نزدیک خودشان را به ورزشگاه رسانده باشند.
مهرداد مسعودی، یکی از مسئولان رسانه‌ای فیفا درخصوص صحبت‌هایی که به نقل از او در پایان دیدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان مبنی بر خوشحالی کردن مربی دروازه‌بانان تیم ملی بعد از نایب قهرمانی سرخپوشان مطرح شده به همشهری ورزشی گفت:«من نمی‌خواستم این موضوع را رسانه‌ای کنم عضو هیچ یک‌از شبکه‌های اجتماعی هم نیستم.
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از رقابت‌های جهانی قراردادش را برای 2سال دیگر تمدید کرده بود اما پس از اینکه نتوانست انتظارات را برآورده کند صحبت‌های زیادی درخصوص اینکه وی جای خود را به مربی دیگری خواهد داد مطرح شد.