21
یکشنبه 13 اسفند 1396
شماره 7336
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باز هم باید فشار را بیشتر کنیم

یکشنبه‌های بنفش
شخصا هیچ از باخت پرسپولیس متعجب نشدم. دوستان و خوانندگان این ستون لابد می‌دانند که مدت‌هاست از بد بازی کردن پرسپولیس می‌نویسم و کیفیت بالای استقلال را البته با حرص و حسادت! ستایش می‌کنم. پنج‌شنبه هم در یادداشتی نوشته بودم که طبیعی است پرسپولیس ببازد.
ویژه
شجاعیان شروع خوبی در داربی هشتادوششم داشت و در نیم‌ساعت ابتدایی بازی بدجور پرسپولیسی‌ها را اذیت کرد.
یکی از نکات دیده نشده داربی، انتخاب زمین توسط مهدی رحمتی بود.
برای زدن تنها گل داربی، شاید هیچ بازیکنی به اندازه وریا غفوری سزاوار نبود؛
بهروز رسایلی فرشاد احمدزاده در هفته‌های اخیر در بهترین فرم ممکن قرار داشت و حتی در بازی با استقلال خوزستان پاس گل 3‌امتیازی تیمش را به سیامک نعمتی داد. همین بازیکن اما در داربی تهران تبدیل به یکی از ضعیف‌ترین مهره‌های میدان شد؛ چرا؟
داریوش شجاعیان، هافبک تیم استقلال تهران که با هزینه بالایی به استقلال آمد، در نیمه‌فصل‌اول مسابقات لیگ‌برتر نتوانست انتظارات را برآورده سازد و به‌شدت مورد انتقاد اهالی فوتبال و هواداران قرار گرفت اما این بازیکن در نیم‌فصل‌دوم یکی از بهترین‌های تیمش بود و توانست عملکرد قابل دفاعی ارائه دهد.
گزارش اختصاصی همشهری ورزشی از بررسی عملکرد محسن ربیع‌خواه در داربی؛ آمار می‌گوید برخلاف ادعای برانکو، کیفیت این بازیکن در داربی پایین‌تر از 12 بازیکن دیگر پرسپولیس بوده

اعداد علیه سوگلی برانکو

وسط هیاهوی نیمه‌دوم شهرآورد، وقتی پرسپولیسی‌ها با حملات شلخته و احساسی توپ را به‌روی دروازه حریف ریختند
خواهر که داشته باشی

خواهر که داشته باشی

نیمار برای چهارمین سال پیاپی در روزهای منتهی به تولد خواهرش، تمرین و مسابقه را پیچاند
11مارس مثل 11سپتامبر معنای خاصی پیدا کرده است و این روزی است که نیمار هر سال به بهانه‌ای از باشگاهش مرخصی می‌گیرد و در برزیل آفتابی می‌شود.
خروج والیبال از سایه داورزنی
ضیایی، رئیس جدید فدراسیون والیبال بسیاری از همکاران داورزنی، رئیس سابق را تغییر داده است
چند روزی بود که زمزمه‌هایی از تغییر در فدراسیون والیبال شنیده می‌شد. فدراسیونی که با حضور احمد ضیایی در رأس هرم مدیریتی آن به نظر می‌رسید الگویی شبیه به داورزنی را در گزینش افرادش برگزیند اما در عمل گویا اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است.