6
یکشنبه 13 اسفند 1396
شماره 7336
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز

سکه و ارز
ویژه
ثبت سفارش برای واردات انواع لوازم خانگی از این پس فقط با ثبت نمایندگی مجاز است
دبیر انجمن صنفی صنعت تایر کشور با رد هرگونه افزایش قیمت تایرهای تولید داخل در روزها و هفته‌های گذشته، گفت: افزایش قیمت‌ها مربوط به برخی تایرهای خارجی است
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات آخرین وضعیت تولید، صادرات، واردات و قاچاق سیگار تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری را تشریح و اعلام کرد که تولید و صادرات سیگار افزایش یافته اما واردات و قاچاق آن کاهشی شده است
در فاصله دو هفته به آغاز تعطیلات نوروزی، بخش قابل‌توجهی از ظرفیت بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری در مسیرهای پرتردد به فروش رسیده‌اند؛ هر چند تقریبا تمامی مسیرها هنوز ظرفیت خالی دارند.
تابلو‌فرش چند سالی است که در میان خانواده‌های ایرانی متقاضیان بسیاری پیدا کرده است
شکلات یکی از خوشمزه‌‌ترین خوراکی‌های دنیاست که هر سال عید در سینی پذیرایی ایرانی‌ها به‌چشم می‌خورد.
بورس عینک‌های آفتابی بهاره

بورس عینک‌های آفتابی بهاره

آفتاب تیز فصل بهار در راه است و در این روزها بسیاری از افراد برای خرید یک عینک آفتابی مناسب دست به‌کار شده‌اند. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که بازار عینک آفتابی در ایران از تنوع بالایی در مدل‌ها و برندها برخوردار است.
افزایش معاملات آپارتمان‌های قدیمی
افزایش معاملات آپارتمان‌های قدیمی
بازار مسکن در تهران با افزایش معاملات همراه شده است. در بهمن‌ماه امسال معاملات آپارتمان‌های قدیمی ۱۱‌درصد نسبت به‌ماه مشابه سال قبل افزایش یافته است.
نزدیک به 2هفته مانده تا پایان سال96 بانک مرکزی به روال همیشگی خود متوسط قیمت خرده‌فروشی برخی مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به چهارم اسفند‌ماه سال‌جاری ارائه کرده است.