14
سه شنبه 17 دی 1398
شماره 7851
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دولت بازار نان را رها کند

براساس قانون برنامه پنجم توسعه مقرر شده بود تا سهم نان فانتزی و حجیم از بازار مصرف به 40درصد افزایش یابد، اما این هدف‌گذاری هنوز محقق نشده است.
ویژه
اگر قصد تغییر فضا یا  بهبود دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارید انتخاب پرده با جنس، رنگ و مدل مناسب و زیبا با توجه به بودجه‌تان برای قسمت‌های مختلف، از ساده‌ترین راه‌های انجام این کار است اما تنوع عرضه این محصولات در بازار به همان اندازه که قدرت خرید شما را افزایش می‌دهد، انتخاب نوع پارچه و مدل پرده را سخت‌تر می‌کند.
با تخصیص ارز و صدور مجوز ترخیص برنج‌های وارداتی دپو‌ شده در گمرکات کشور، کشمکش توقف یا تداوم واردات برنج بالا گرفت.
خروج برخی شرکای کره‌ای از بازار خودرو و قطعات و لوازم جانبی آن، موجب کمبود و افزایش قیمت، کاهش تنوع عرضه و ضعف در ارائه خدمات برخی از این اقلام مانند دزدگیر و تجهیزات حفاظتی خودرو شده است.
نبود یا اجرانشدن الگوی مدون کشت، ضعف بازاررسانی و نظارت بر بازار میوه و سبزی شرایطی را رقم زده که نوسان قیمت‌ها موجب زیان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود.

خواب سنگین کالای خواب ایرانی

سال‌های سال از آن زمانی که مادرها برای تامین لحاف و تشک دختران دم‌بختشان به مغازه لحاف‌دوزی سفارش می‌دادند، می‌گذرد.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد خرید، تعمیر و یا تهیه لوازم‌جانبی انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت از قطعات اصلی مانند مادربرد و کارت‌گرافیک گرفته تا انواع شارژر، هدست، لوازم الکترونیکی و... را دارید، بورس کامپیوتر و لوازم‌جانبی پایتخت واقع در خیابان میرداماد یکی از راسته‌بازارهایی است که می‌توانید اینگونه اقلام را خریداری کنید.