14
سه شنبه 5 آذر 1398
شماره 7815
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کاهش ساخت‌وساز و معاملات مسکن، موجب رکود  بازار لوازم ساختمانی شده است.
اگر برای رعایت حجاب، استفاده از چادر مشکی پوشش مدنظر شماست برای خرید این کالا باید به نکاتی مانند، کیفیت، قیمت، نوع، پایداری رنگ، نوع کاربرد و... آن توجه کنید.
با وجود رشد و ظرفیت‌های خالی تولید انواع محصولات شوینده و سلولزی در کارخانه‌های داخلی، هنوز هم بخشی از نیاز بازار به این اقلام از طریق واردات قاچاق تامین می‌شود.
کمبود و افزایش چندبرابری قیمت گوجه‌فرنگی، این محصول را صدرنشین گرانی در بازار سبزی و صیفی کرد.
کمبود و افزایش قیمت لوازم خانگی در شرایطی موجب رکود بازار و افزایش سهم محصولات قاچاق از بازار ایران شده است که تولیدکنندگان و فعالان صنفی از احتمال کاهش قیمت‌ها با عرضه محصولات برندهای جدید خبر می‌دهند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در گفت‌وگو با همشهری: سهمیه‌بندی و افزایش نرخ بنزین تأثیری بر قیمت خودروهای پرمصرف نداشته و تأثیر آن بر افزایش تقاضا و گرانی خودروهای گازسوز و دوگانه‌سوز نیز کوتاه‌مدت و مقطعی خواهد بود

دنده معکوس گرانی در بازار خودرو

اگر هنوز هم توان مالی شما اجازه خرید خودروی صفر کیلومتر یا تعویض خودروی کارکرده متناسب با بودجه‌تان را می‌دهد و به‌دلیل نوسان قیمت خودروهای داخلی و خارجی سردرگم شده‌اید، باز هم باید منتظر عادی‌شدن و ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار خودرو باشید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر برای ساخت‌وساز یا نوسازی منزل یا محل کارتان به‌دنبال خرید چینی‌های بهداشتی، ساختمانی هستید باید سری به 3بورس لوازم بهداشتی و ساختمانی تهران بزنید که اجناس را با تنوع بالایی به مشتری‌ها ارائه می‌کنند. بورس محصولات چینی بهداشتی و ساختمانی خیابان ملاصدرا از جمله این راسته بازارها‌ست.