14
یکشنبه 3 آذر 1398
شماره 7813
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با وجود مصوبه بهار امسال ستاد تنظیم بازار برای لغو ممنوعیت واردات برنج، ممنوعیت ثبت سفارش و واردات این محصول موجب افزایش قیمت برنج خارجی و بالاماندن نرخ برنج ایرانی دربازار شده است.
پس از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین می‌توان با انجام برخی اقدامات ساده میزان مصرف این فراورده را تا حدودی کاهش داد.
رکود حاکم بر بازار خرید‌وفروش مسکن و اجاره‌بها در حالی ادامه دارد که برخی از تأثیر‌پذیری این بازارها از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین خبر می‌دهند.
با فرارسیدن فصول سرد سال، تقاضا برای برخی انواع مواد پروتئینی مانند تخم‌مرغ نیز افزایش می‌یابد. این افزایش تقاضا و رشد هزینه تمام‌شده تولید، زمینه نوسان نرخ این محصول در بازار را فراهم کرده است.
رشد عرضه و کاهش تقاضا در بازار انواع گوشت قرمز در حالی زمینه تثبیت و کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است که با توجه به وضعیت مناسب تولید و واردات، روند کاهش قیمت این فراورده بسیار کُند است.
چرا برخی خودروسازان بدون ارائه هیچ توضیحی، مبالغ اضافه دریافتی خریداران خودرو به شیوه پیش‌فروش دو مرحله‌ای را عودت می‌دهند

شهر بی‌نرخی خودرو

اگر شما جزو آن دسته از مشتریان خرید خودروهای داخلی از طریق طرح‌های فروش فوری و پیش‌فروش خودروسازان هستید که قیمت خودروی مدنظر شما از زمان ثبت‌نام تا هنگام تحویل تا چند ده ‌میلیون تومان قد کشیده، مطلع باشید که ابهامات قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار و نرخ‌های فروش خودروسازان، منشأ اصلی این گرانفروشی است.
PDF بازار
کوتاه بازار
خیابان آیت یا همان هفت‌حوض نارمک قدیم ازجمله راسته‌بازارهای شهر تهران است که نقش عمده‌ای در تامین نیاز شهروندان شرق تهران، به‌خصوص انواع مانتو و پالتو دارد.